/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
www.n.dk!! auto!!
Fra : vrigsted
Vist : 949 gange
236 point
Dato : 08-02-04 14:51

hej alle der kender www.n.dk!!

Man kan få sådan noget der hedder auto (også kaldt au2) og det bruges til at computeren automatisk skriver noget sådan at man ikke bliver logget ud (og så får man timer og monZ, monZ er nogle penge der inde)
det kan jeg godt få min computer til!!!
men, hver time kommer der sådan en box op Hvor der står:"nu har du været på i X antal timer" g hvis man ikke trykker ok bliver man logget ud, og man får ikke monZ og timer!!
og den er box der kommer op hver time, den kommer ikke det samme sted med forskellige steder på skermen!!
er der nogle der ved hvordan man kan få auto til at virke, når boxen er der??

hilsen Vrigsted

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 08-02-04 18:14

Hej

Jeg ved ikke lige om det kan bruges her http://www.unisyn.com/automate/

Det bruger / har jeg brugt bla. til medarbejder der har svært ved at navigere rundt, (ny mail, start fortrukne vinduer i div. programmer osv. )

2243 // claus

Kommentar
Fra : hoomis

Dato : 20-12-05 14:00

hejsa jeg hvad ikke hvordan man bruger det med jeg ville godt ha det

hilsen hoomis

Kommentar
Fra : hoomis

Dato : 20-12-05 14:01

den side du kom med er det en hvor man kan få det?

hilsen hoomis