/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Titel på sang ..
Fra : Queenie
Vist : 631 gange
50 point
Dato : 10-04-02 22:09

Jeg sad på hold hos Teledanmark og de spillede noget ventemusik. Det er en pige/kvinde, der synger ..
Det ene omkvæd startede med "Back where we started" og så kan jeg ikke huske mere. Det var et akustisk nummer ... Andet nummer havde et omkvæd med en tekst, der var nogen lunde sådan her: "If I'd done to you what you've done to me" eller "If I'd done to you what you did to me" eller noget i den stil. Det lyder som en sort pige, der synger ... meget pop/soul aktigt .. Jeg har ledt på google og andre steder, og kunne ikke finde noget. Nogen, der kan hjælpe, så jeg kan gå i seng i aften og sove uden at skulle ha' disse to sange på hjernen? *g*

Kommentar
Fra : shub

Dato : 11-04-02 11:50

Lige et dumt spørgsmål... Har du prøvet at ringe og spørge TDC ?

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 11-04-02 13:55

Ja .. de ved aldrig hvad der spiller som ventemusik. De, er tager telefonen har ikke rigtig nogen indflydelse på det

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 11-04-02 13:55

Ja .. de ved aldrig hvad der spiller som ventemusik. De, er tager telefonen har ikke rigtig nogen indflydelse på det

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-04-02 14:29

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message
news:BW0t8.14072$567.772519@news000.worldonline.dk...

> Jeg sad på hold hos Teledanmark og de spillede noget ventemusik. Det er
> en pige/kvinde, der synger ..
> Det ene omkvæd startede med "Back where we started" og så kan jeg ikke
> huske mere. Det var et akustisk nummer ... Andet nummer havde et omkvæd
> med en tekst, der var nogen lunde sådan her: "If I'd done to you what
> you've done to me" eller "If I'd done to you what you did to me" eller
> noget i den stil. Det lyder som en sort pige, der synger ... meget
> pop/soul aktigt .. Jeg har ledt på google og andre steder, og kunne ikke
> finde noget. Nogen, der kan hjælpe, så jeg kan gå i seng i aften og sove
> uden at skulle ha' disse to sange på hjernen? *g*

Jeg er ret sikker på at det er Tina Turner der synger "Back Where We
Started"

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 11-04-02 18:13

Nå .. nu har jeg hængt på hold i jeg ved ikke hvor lang tid for at få fat på nogle flere ord *GG*
Omkvædet er som følger:
So ..
We're back where we started
Back where we started
Now why dont we just leave it at that
Not brokenhearted
Back where we started

eller sådan noget... Håber nogen kan genkende dette

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 14-06-02 22:53

Det var Tina Dickow

Accepteret svar
Fra : FuBUpride

Modtaget 50 point
Dato : 24-06-02 17:19

hey quinnie Tina dickow. jeg ved godt du har selv fundet ud af det, men kan du ik bare give mig pointne sp vi kan få tråden væk fra ubesvarede spørgsmål???

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 01-01-03 22:25

hmm jeg kan ikk rigtig finde hende der tina dickow så er i sikker på at det er hende..

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 01-01-03 23:28

jeps .. jeg var ude og købe pladen og det er den

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 02-01-03 21:18

det så jeg for jeg fandt ud af senere at hun var en dansk sangerinde og at det var derfor jeg ikk kunne finde hende til at starte med.. men fandt du endelig ud af hvad det andet nr var..

knus
angel

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 02-01-03 21:29

Det var også hende :) Enormt god plade og MEGET undervurderet. Jeg tror ikke, at hun har solgt særlig meget, og det er sgu syndt hvis du spørger mig :) Meget speciel plade

Kommentar
Fra : Angelica

Dato : 02-01-03 21:38

*SS* jeg skal også se om jeg ikk kan finde den selv enten her på nettet eller i butikkerne.. *S*

knus
angel

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 02-01-03 21:46

Uhhh jeg kan ikke engang huske, hvor jeg fandt den henne .. Jeg mener faktisk jeg sendte hende en mail via hendes side, og så sendte hun mig et link til en online shop, hvor man kan købe den ... http://www.tinadickow.dk/

Men der er vist også et par mp3 demoer på hendes side :)