/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gok gok ...Gok Æg :-)
Fra : Hm...
Vist : 601 gange
120 point
Dato : 08-02-04 13:22

Seriøsitet frabedes

HM

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 130 point
Dato : 08-02-04 13:30

OK!

Citat
Sådan klares en fartbøde:

En betjent stopper en bilist, der har kørt for stærkt...

Betjenten: Må jeg se kørekortet?

Bilisten: Jeg har ikke noget. Det er inddraget efter for mange hastighedsbøder...

Betjenten: Må jeg se registreringsattesten?

Bilisten: Jeg har ikke nogen, jeg har stjålet bilen...Ved nærmere eftertanke...jeg så registreringsattesten i handskerummet, da jeg lagde pistolen derned...

Betjenten: Er der en pistol i handskerummet????

Bilisten: Ja, jeg lagde den derned efter jeg havde skudt ejeren af bilen og lagt ham i bagagerummet...

Betjenten: Er der et lig i bagagerummet???

Bilisten: Yep...

Efter denne omgang beslutter betjenten at tilkalde sin overordnede.

Der gik et øjeblik, så var bilen omringet af politibiler...

Overbetjenten til bilisten: Må jeg se kørekortet?

Bilisten: Selvfølgelig, her er det!

Det var OK.

Overbetjenten: Må jeg se registreringsattesten?

Bilisten: Selvfølgelig, her er den!

Den var OK

Overbetjenten: Må jeg se handskerummet?

Bilisten: Selvfølgelig!

Det var tomt.

Overbetjenten: Må jeg se bagagerummet?

Bilisten: Selvfølgelig!

Det var tomt.

Overbetjenten: Det forstår jeg simpelthen ikke. Betjenten kaldte og råbte, at du ikke havde kørekort, havde stjålet bilen, at der var en pistol i handskerummet og et lig i bagagerummet..????

Bilisten: Jeg tør vædde med, han også sagde jeg kørte for stærkt...

NB: Hvem kom først hønen eller ægget?? 'Den kan skabe en hel del debat!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 13:38

Jeg vidste allerede inden jeg åbnede spørgsmålet, at det var Molo eller Hm... der var trådens opretter

Frida...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-02-04 14:18

Hm...., Molo... hvad var det nu liiiiige, at spørgsmålet var.....

Og selvfølgelig var det da ægget, der kom først, for vi nedstammer jo alle oprindeligt fra encellede organismer..

Forøvrigt kan du da ikke, HmMolo, umiddelbart frasortere seriøse kandubrugere!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 14:40

Frida hentyder sikkert til den kaglende overskrift fra spørgeren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-04 14:42

Det er heldigvis ikke påske endnu...........for så skulle jeg have været færdig med at lave badeværelse.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 14:43

Årghhhh nej
Faldt liiiige over den her... nu hvor jeg har startet på "det sjove"
Citat
Så var der den om manden, der kommer hjem fra byen og finder sin kone siddende på en kuffert lige udenfor hoveddøren. Han udbryder: Hvad pokker sidder du her for?
Hun: Jeg flytter, jeg har lige fundet ud af hvordan jeg tjener 800,- kr. på en ting, jeg normalt giver dig gratis.
Manden går ind i huset, kommer tilbage senere med en kuffert i hånden, og tager plads ved siden af konen.
Konen udbryder: Hvad skal du?
Han: Jo jeg skal da med, jeg vil se hvordan du vil klare dig for 1.600,- kr. om året

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 14:46

Er det bare mig (min opkobling) eller er Kandu's mail service "nede" igen?? Får ikke retursvar på spørgsmålene!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-02-04 14:48

frida

her har du chancen er der 365 dage fratrukket dem med røde kryds!!!!!!!!!!!!!!

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 14:55

Altså Per kan du så være sød!!!

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-04 14:56

Clan - har du tænkt på om du måske spø'r lidt fjollet, siden svarene udebliver.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 15:00

emme... det er sgu' ikke mine spørgsmål, men når der svares / indløber svar på spørgsmål man deltager i

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-02-04 15:04

jada

per

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-04 15:06

Nåe - jammen der kommer masser af emiler her fra bl.a. dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 15:06

Nååå CLAN - du mener mails jeg troede sgu du ikke fattede, hvorfor folk ikke svarede netop dig i specifikke spørgsmål

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-04 15:12

Så så Frida - der er ingen grund til at trampe i det.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 15:15

Ja, ja... nu kommer de dumpende ind en efter en. Det er sikkert bare CyberCity som hygger sig med at slå knuder på min ADSL forbindelse

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-04 16:21

Nå så gik 'den nok død... jamen så gokker jeg da os'se af

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 08-02-04 16:31

gode vits CLAN

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 08-02-04 20:24

Ok. [hør] Birgitta -> Jo, jeg kan

fridaflip ->..hvem ellers ?

emesen -> ..og du smutter bare ud i 'baderen' og gør dig færdig

CLAN -> ALT for seriøs ....UD >>--------------------------------------> ..og Gok den af

maya123 -> Hylekor eller hyldemor ?

Skal lige tænke (..sove?)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 08-02-04 20:25

..og

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-02-04 20:28

Hjælp : http://kandu.dk/dk/spg/31527

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Hm...

Dato : 09-02-04 12:52

Først til mølle CLAN

HM