/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA 3 Kazaa Version..
Fra : BentSimonsen
Vist : 377 gange
223 point
Dato : 08-02-04 01:56

Hey er der nogen der kan finde.. Gta 3 v1.1 Myth version tror jeg...
Har downloaded den fra Kazaa Grafiken er sløv og man kan ikke loade Seved games.. Nogle der kan finde en præcis no cd patch til dette spil.. Det kunne være dejligt..

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-02-04 04:52

Du kunne jo også bare KØBE spillet, så slipper du sikkert for de problemer

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 08-02-04 09:10

ja... køb det.... Har det selv og gav 100 kr. for det, det er jo ikke mange penge

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 08-02-04 11:40

HEJ BentSimonsen

henr er det link du skal bruge http://www.megagames.com/cracks/html/c904950_0.htm

MvH. HJV9222

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 08-02-04 12:21

Køb da det spil, i stedet for alt det der Kazaalort, for at sige det lige ud, og spar dig selv for en masse problemer med din computer..........

Har selv haft Kazaa, men slettede det igen med det samme, da min virusblokkerer hele tiden kom og sagde at der var virus. Så skannede jeg, og ganske rigtigt var der en fire-fem virusser hver gang.............................

Så mit gode råd er: Slet Kazaa, og køb eller lån spillet næste gang

Rasmus91

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 09-02-04 09:55

Hmm... Da jeg fik spillet ned, var det en version 1.0... Nu har jeg opgraderet til version 1.1 Hvor man burde kun loade sine spil.. Men det sætter sig altid fast når jeg prøver...

Nogle gode råd??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 09-02-04 10:02

Ja.... KØB spillet, mange gange slipper man for den slags irritationsmomenter som følger med hackede downloads.

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 09-02-04 10:28

Ulovligt.. =ó( men alligevel et tip fra mig... http://allcracks.net/html/g-6.html

så heller ikke mere.

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 13:04

Fandt du det du søgede..? og skal dine points ikke uddeles.?

Mikael

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 17-02-04 15:17

Hmm.. Har prøvet begge links unden held.. Spillet sætter sig stadig fast...

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 18-02-04 12:10

SÅ KØB DET DOG MAN TAG DIG SAMMEN FOR H.............

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 18-02-04 12:29

Du finder en løsning på dit problem her...

http://gta3savegame.tripod.com/

her er en patch man kan downloade, så at man kan save sine spil..! Det er en fejl i myth versionen som gør at man ikek kan save.

så de points kan du godt give mig..!

Mikael

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 20-02-04 21:17

Hmm.. Ja de point kunne du have fået hvis linket virkede..

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 20-02-04 21:19

Og nu har jeg altså valgt at ikke købe det.. Så hold op med at spilde plads på at skrive..
"Så tag dog ud og køb den orignale version" Det gør jeg bare ikk'

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 01-03-04 15:01

1. Hent programmet "DC++"...
2. Søg efter spillet (Helst som BIN-filer)...
3. Hent programmet "Daemon Tools"...

Mount BIN-filen i DaemonTools ....
Og bom så har du pludselig et kopi a' original-spillet! ... ;)

Mvh. Cooper

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 223 point
Dato : 01-03-04 15:51

Jeg har lige fundet et link som virker... her kan du klikke på gtagamefix og downloade patchen..!

http://www.designcommunity.com/play/7005.html

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 07-03-04 00:30

Tak for svaret mikael.
Lige den patch jeg havde brug for..

Og tak til alle jer der har deltaget i denne tråd..
Det er rart der altid er et sted man kan gå hen hvis man har brug for hjælp...