/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Er nogle dage bedre end andre??
Fra : Yose
Vist : 405 gange
500 point
Dato : 07-02-04 23:42

Er der nogen der har erfaring for, om der er nogen dage der er bedre at elske på end andre?

Er der evt. statistik for dette. Nogle taler om lørdag som store elskedag, andre om "lillelørdag" (onsdag)..... Personlig mener jeg lillelørdag er alletiders, som jeg ser frem til med stor forventning.

Yosé

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-02-04 23:45

Altså Lyst har vel ikke med dage at gøre jeg selv personligt har bare lyst tit *SS* Mvh Sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-02-04 23:49

sune

hvad er så tit
per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-02-04 23:49

jeg mener hvor mange gange om dagen???

nu må vi hellere tale sagte så fridaflip ikke hører os og kommer herind

per

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-02-04 23:50

Sjovt du nævner onsdag....nogle af mine allerbedste sexoplevelser har netop været på denne dag.....Nu på onsdag regner jeg da med en succes*LOL*

Frida...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 07-02-04 23:51

For sent Per
Jeg skal da ha' en første plads i sexualitet spørgsmål

Frida...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-02-04 23:52

>Yosé

Hver dag er lige gode til at elske på, men onsdag er da en fin dag at begynde på, hvis det er din debut - Så er der jo ikke så langt til Store Elskedag ... Lørdag, hvis det var en succes om onsdagen. Jeg tror ikke der foreligger officielle kopuleringsstatistikker fordelt på ugedage.

Ram

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-02-04 23:52

frida
der er kun en onsdag om ugen. med mindre du ikke glemmer at krydser af i kalenderen, du kunne finde på det Frida.

per

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 07-02-04 23:53

Teori:

Grunden til lørdag og lillelørdag´s opståen er:
På en normal hverdag med job, madlavning, oprydning og unger, har "hun" ikke overskud til at have sex. Lørdag har "hun" ikke været på arbejde og har derved meget overskud
Onsdag er midt på ugen og der er "han" ved at være så trængende, at hun gør det for at få fred!!!!
(dette gælder selvfølgelig ikke for nyforelskede )

// Toupie

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-02-04 23:53

du kan nå at starte på en lørdag endnu der er 5 minutter tilbage.
per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-02-04 23:56

I denne måned ville jeg vælge søndag dem er der nemlig 5 af *SS Sune

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-02-04 23:59

Det er det jeg siger... Kvinderne væk fra arbejdsmarkedet, så de kan få tid og overskud til deres mænd

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 00:00

Nu fik ham Per nød mig til at tjekke kalenderen - og jeg kan se at der i år er 53 søndage, men kun 52 onsdage, så efter min mening burde man flytte lillelørdag til om søndagen i stedet for onsdag

Frida...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-04 00:01

Frem med dyret nu det SØNDAG !!! *ssof*Sune

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-02-04 00:06

>Frida.

Hvis man ikke hænger sig i ugedagenes navne, kan man jo bare køre helt igennem

>Sunowich.. Nu er du ikke romantisk "Frem med dyret" hvad er det for en måde at omtale dit diminutive appendix på?? Lidt har osse krav på en slags respekt

Ram

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-02-04 00:09

Pjat de 20 cm kan få et par dask Hi

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 510 point
Dato : 08-02-04 00:11

>Ram
Fra mandag til mandag mener du... og så fremdeles. Tjaa hvorfor ikke - en yderst effektiv slankekur tror jeg

Frida...

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 08-02-04 00:16

Frida.

Man må sige du har fat i noget af det rigtige....mandag til mandag - Kanon idé - Man kunne så forsåvidt godt bibeholde "Lillelørdag" om onsdagen, som en slags sexfri dag, hvis det er nødvendigt, til begyndere og hvis man taber sig for meget..

Yosé

Godkendelse af svar
Fra : Yose

Dato : 08-02-04 00:19

Tak for svaret fridaflip.

En yderst menneskevenlig holdning, som viser at du ikke kører i "små bokse", men har det store forkromede overblik.

Mvh
Yosé

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 08-02-04 00:21

Sexfri dag*LOL* Ja netop - Man skal jo osse ha' lidt at spise for
ikke at blive for tynd - og det kan man jo så snildt gøre om onsdagen

Frida....

Kommentar
Fra : Yose

Dato : 08-02-04 06:37

>Frida.

God morgen.

Kniber det med at holde en hel dag fri, kan man jo nappe 3 liter Pop Corn og en dåse Cola - det krummer jo ikke i sengen.

Ram