/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Crack
Fra : Befan
Vist : 302 gange
150 point
Dato : 07-02-04 21:35

Vil bare lige høre om der overhoved findes en "Crack " til BitGuard Personlig Firewall 2.4.0.127??

For har kun kunnet undet til 2.2.....

Takker på forhånd for hjælpen..

MVH Befan

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 150 point
Dato : 07-02-04 23:04

Gratis 14 dages prøve version kan findes her http://www.tryus.dk/bitguard.asp
Bestil BitGuard Firewall med 1 års licens (Kr. 229,00 som download)
Bestil BitGuard Firewall med 3 års licens (Kr. 380,00 som download)
Det er så billigt at alle kan deltage. Så brug et lovligt program til at holde ulovlighederne ude.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-02-04 23:42

Befan bortset fra det der med det legale så tror jeg at du skal satse på at bruge et program,som du må bruge da du jo heller ikke vil have adgang til programrettelser.
Hvis du ikke har råd til at anskaffe en købt Firewall lige nu så får du her et par link til meget gode Freeware Firewalls:
http://www.kerio.com/kpf_download.html
http://www.agnitum.com/download/outpost1.html
Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-04 00:15

Bjarne -> Til Bitguard er der jo en god dansk brugsanvisning, og jeg tror at det er med til at trække i den retning. For hvis det handler om freware ja så er der flere af slagsen, jeg bruger selv Zonealarm, men vil nu selv afprøve Bitguard.
Men nu handlede spørgsmålet om "crack" i forhold til et beløb på 229 kr ??? Så har jeg svært ved at købe den med ikke råd !! Men ellers har det været en fornøjelig dag her på Kandu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 00:26

>>BentJuul Ja det med brugsanvisning kan da godt være et must for nogle, men nu ser jeg at den distribueres af Tryus, der også forhandler Panda Titanium, som de har solgt på flerårige licenser, men som de alligevel opkræver for efter et år. Jeg har haft røde ører et par gange for at have anbefalet et program hvor folk ikke får det de betaler for, og en helt anden ting er at 229 kr for et år er billigt hvis man har et overskud. Jeg kan iøvrigt fortælle dig at jeg bruger Norman sikkerhespakke som koster 349 for både Firewall og AV selv om jeg kun giver 120 pr. år via bredbåndsabbonnement og der er dansk manual til det hele og nu kommer det bedste der er dansk support der virker.
Agnitum Outpost kører jeg på tre af husstandens maskiner og der er ikke meget brug for nogen manual.
Også en herlig dag idag.

Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-04 00:41

Bjarne -> Jamen, hvorfor tror du Befan ikke kan magte 229 kr? Og i øvrigt er det jo ikke os der anbefaler programmet !! Jeg siger kun 229 kr. er billigt for et legalt program til at holde illegale ude.
Men Befan har da vakt min interesse for programmet og jeg vil prøve den 14 dages version.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 10:57

vrøvle-vrøvle BentJuul
Det er jo hypoteser, hvis og hvis, og så en slags diplomatisk undskyldning for at Befan vil lae noget der ikke er helt lovligt, og en amvisning på andre muligheder. Der erikke mere kød på dette.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-04 11:39

Bjarne -> Jeg er ikke enig med dig, og det er dine hypoteser jeg har forholdt mig til.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 11:44

Bent Juul>> ja, men jeg syntes ærlig talt ikke at dette emne fortjener mere opmærksomhed, og yderligere diskussion i dette emne bør kun foregå med spørgeren inddraget.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-04 12:01

Der er jeg enig, men tror du vi hører fra spørgeren????

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 12:04

BentJuul>> næ.., men det er der jo ikke noget unormalt i, og det skulle heller ikke undre mig om han syntes vi er åndssvage når han nu bare ville have en crack...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-04 12:13

Det er vi jo nok også

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 12:16

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-02-04 12:47

Blot en lille kommentar vedr. BitGuard. Det er et fænomonalt dansk program til billige penge. Man ser tit at der købes computere til over 10.000 kr for at man nu også lige kan prale med de mange GB og MB, men bagefter vil man ikke ofre et par hundrede kroner på at sikre sig. Men man går da gerne hen på den nærmeste beverding og smider et par hundrede kroner ud til drengene.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-02-04 12:56

Lad os håbe et crack manden læser din kommentar Als

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-02-04 13:03

Helt enig als

//bentjuul

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 08-02-04 21:13

Hey .... i troede nok ikke at i ville høre fra mig... hva ....???
Men det gjorde i altså.... "ha"

Ved godt at det lyder lidt mærkeligt, men jeg har ikke på noget tidspunkt skrivet noget om at jeg ville cracke spiller... næ.. jeg ville bare høre om der fandtes en..

kan godt se hva als mener... Men ville jo bare ikke spilde de par 100 kr, på at sikre mig, hvis jeg nu ikke kan lide det, eller det ikke dækker mit behov, så ville det jo være meget nemmere VIS der nu fantes en crack, det må i da give mig ret i!!..

Men hvis det er så godt som alle folk siger så vil jeg da overveje at bruge den der 14 dages prøve.

For at sige noge andet, så har det i har snakket om ikke løst mit spørgsmål, om der fandtes en crack til BitGuard Personlig Firewall 2.4.0.127???... så...

Men ellers tak for alle svarene.

MVH Befan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-04 00:24

Du kan altså downloade en 14 dages trial hos www.tryus.dk

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 09-02-04 20:39

HAALLLLOOO
jeg har stadig ikke fået et seriøst svar på om der findes en crack til BitGuard......

Så jeg ser ikke at der er nogen grund til at afslute dette spørgsmål...

MVh Befan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-02-04 20:49

Hvis jeg nu siger, at det gør der hvad vil du så gøre Befan?

Kommentar
Fra : Befan

Dato : 10-02-04 17:14

hey BjarneD
HVa jeg vil gøre??...
jeg vil vente og se om der er nogen andre der kan svare på det...

MVH Befan

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-02-04 17:33

crackhead

Godkendelse af svar
Fra : Befan

Dato : 20-02-04 22:17

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-02-04 00:19

Selv tak