/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
FIAT XE-9 sælges?
Fra : Doc_mv
Vist : 834 gange
50 point
Dato : 10-04-02 11:23

Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
uden afgift.
virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den koster kun 15000,- !
håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..

Venlig hilsen

stefan

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 10:28

Hvad fejler dk.marked.privat.bil ????
den virker fint hos mig på News.tele.dk

Mike
"Doc_mv" <Doc_mv.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:UsTs8.13242$567.741939@news000.worldonline.dk...
> Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
> uden afgift.
> virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler
> intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den koster
> kun 15000,- !
> håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..
>
> Venlig hilsen
>
> stefan
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 10:43

"Doc_mv" <Doc_mv.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:UsTs8.13242$567.741939@news000.worldonline.dk...
> Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
> uden afgift.
> virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler
> intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den
koster
> kun 15000,- !
> håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..

Jeg byder 86 skumbananer og en tom mælkekarton!

( Hint: dk.marked.privat.bil - dér handles biler. )
--
M.v.h. Lars Vestman
www.vestman.subnet.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 10:48

Det lyder som et halvhøjt bud

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 10:40

"Doc_mv" <mailto:Doc_mv.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
"FIAT XE-9 sælges?"

> Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
> uden afgift.
> virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler
> intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den koster
> kun 15000,- !
> håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..

2 poser skumbananer, et afvist oplæg til en reklamekampagne, en brugt
plastikkaffekop med hank, 4 bøjede papirclips, en pakke Vikingblyanter, en ternet
notesblok og et los i r*ven over til dk.marked.privat.bil er budt herfra. :)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 10:52

"Doc_mv" <Doc_mv.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:UsTs8.13242$567.741939@news000.worldonline.dk...
> Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
> uden afgift.
> virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler
> intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den koster
> kun 15000,- !
> håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..

1 ks 2.sorterings skumbananer er budt her fra!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 10:57

"TGD" <mailto:mkp"remove"@dk2net.dk> skrev i en meddelelse
"Re: FIAT XE-9 sælges?"

>
> "Doc_mv" <Doc_mv.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:UsTs8.13242$567.741939@news000.worldonline.dk...
> > Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
> > uden afgift.
> > virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler
> > intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den koster
> > kun 15000,- !
> > håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..
>
> 1 ks 2.sorterings skumbananer er budt her fra!

Nååh, de gule skumkyllinger fra Lekkerland? :)

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 11:32

*LOL* Det er da ikke en fattig mands F..... men en fattig mands POLO-VW**

"Morten Lorenzen" <mailto:morten@lorenzen.as> skrev i en meddelelse
"Re: FIAT XE-9 sælges?"

> "TGD" <mailto:mkp"remove"@dk2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Re: FIAT XE-9 sælges?"
>
> >
> > "Doc_mv" <Doc_mv.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> > news:UsTs8.13242$567.741939@news000.worldonline.dk...
> > > Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
> > > uden afgift.
> > > virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler
> > > intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den koster
> > > kun 15000,- !
> > > håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..
> >
> > 1 ks 2.sorterings skumbananer er budt her fra!
>
> Nååh, de gule skumkyllinger fra Lekkerland? :)
>
> -M
>
> -- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide
>

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 12:04

"Morsing" <mailto:maegtig_mus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Re: FIAT XE-9 sælges?"

> Det lyder som et halvhøjt bud

Pfffff!, det har jeg da slået for længst

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 12:14

> Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
> uden afgift.
> virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler
> intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den koster
> kun 15000,- !
> håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..
>

Et brugt skrabelod + en knække tommestok, det syntes jeg er et godt bud.
SKRID SÅ FOR HE....... over i dk.marked... HVOR SVÆRT KA' DET VÆR'

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 12:30

Og hvis du nu kære Stefan synes at folk her i gruppen er grove og
uforskammede, så kan jeg anbefale dig at læse lidt på www.usenet.dk for her
at finde ud af, hvordan du opfører dig i nyhedsgrupperne.

God fornøjelse

Claus

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 12:30

"Jørgen M. Rasmussen" <mailto:j.m.TA.VÆK.rasmussen@c.dk> skrev i en meddelelse
"Re: FIAT XE-9 sælges?"

>
> > Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
> > uden afgift.
> > virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler
> > intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den koster
> > kun 15000,- !
> > håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..
> >
>
> Et brugt skrabelod + en knække tommestok, det syntes jeg er et godt bud.
> SKRID SÅ FOR HE....... over i dk.marked... HVOR SVÆRT KA' DET VÆR'

Subscribe

-M

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 13:44

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.TA.VÆK.rasmussen@c.dk> wrote in message
news:3cb41e98$0$58734$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.
> > uden afgift.
> > virkelig en lille pæn racer. den har gået 54.000 km. og den fejler
> > intet. originale alufælge er monteret. motoren er en 1500 gti den koster
> > kun 15000,- !
> > håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..
> >
>
> Et brugt skrabelod + en knække tommestok, det syntes jeg er et godt bud.
> SKRID SÅ FOR HE....... over i dk.marked... HVOR SVÆRT KA' DET VÆR'
>

Jeg er klar over at det ikke står skrifteligt nogen steder, men der BØR være
mindst én skumbanan med, når man byder på noget i denne gruppe....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 16:48

"Doc_mv" <Doc_mv.news@kandu.dk> wrote in message
news:UsTs8.13242$567.741939@news000.worldonline.dk...
> Fiat XE-9 (fattigmands-ferrari) i pefekt stand sælges.

En Fiat XE-9? - Er det sådan en hjemmelavet model, eller mener du i
virkeligheden Fiat X1/9?

> håber at høre fra nogen som har interesse i sådan en bil..

Tjah, jeg har ikke rigtigt nogen interesse i bilen som sådan, men konceptet
bag, kan jeg godt lide (min egen bil er jo bygget efter samme), - så jeg er
villig til at give 13,5 skumbananer, 2 udbrugte AA batterier, en sprunget
instrumentlyspære, 2 kubikcm. muggen luft, en tom rulle tape og et
gennemtykket stykke telefonkabel, 1 meter.

--
René (AKA The Artist Currently Known As Rel7Star)
--- farende rundt i en 1985 Toyota MR2 1,6 16v ---
x===----> http://www.rel7star.dk <----===x

Kommentar
Fra : DJ_Chris

Dato : 10-04-02 19:15

Hej Stefan. Ring og lad mig høre mere. 24 29 83 16
DJ Chris

P.S. Til alle newsfreaks...Jeg er ENIG i at dette ikke er et forum for køb og salg, og kan godt følge netiketten. Der er bare ikke andre måder at kontakte Stefan på her på Kandu.dk - derfor dette indlæg. Semper Fi!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-04-02 23:25

"DJ_Chris" <DJ_Chris.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ln_s8.13789$567.761208@news000.worldonline.dk...
> Hej Stefan. Ring og lad mig høre mere. 24 29 83 16
> DJ Chris
>
> P.S. Til alle newsfreaks...Jeg er ENIG i at dette ikke er et forum for
> køb og salg, og kan godt følge netiketten. Der er bare ikke andre måder
> at kontakte Stefan på her på Kandu.dk - derfor dette indlæg. Semper Fi!

www.123bil.dk er gratis at benytte.

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Leveret af:
http://www.123bil.dk
"Vejen til en bedre løsning"

-M

Kommentar
Fra : Doc_mv

Dato : 11-04-02 14:26

Ok jeg har fattet det.. jeg beklager meget mit uheldige indlæg og frabeder mig at modtage flere latterlige indlæg, jeg vil hurtigst muligt få "spørgsmålet" slettet.
vh stefan

Kommentar
Fra : Doc_mv

Dato : 11-04-02 14:26

Ok jeg har fattet det.. jeg beklager meget mit uheldige indlæg og frabeder mig at modtage flere latterlige indlæg, jeg vil hurtigst muligt få "spørgsmålet" slettet.
vh stefan

Kommentar
Fra : Doc_mv

Dato : 11-04-02 14:26

Ok jeg har fattet det.. jeg beklager meget mit uheldige indlæg og frabeder mig at modtage flere latterlige indlæg, jeg vil hurtigst muligt få "spørgsmålet" slettet.
vh stefan

Kommentar
Fra : Doc_mv

Dato : 11-04-02 14:26

Ok jeg har fattet det.. jeg beklager meget mit uheldige indlæg og frabeder mig at modtage flere latterlige indlæg, jeg vil hurtigst muligt få "spørgsmålet" slettet.
vh stefan

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-02 06:53

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??