/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
2 spørgsmål...
Fra : gangster50
Vist : 249 gange
50 point
Dato : 07-02-04 14:20

Hej..
jeg har endelig fået slettet windows og installeret det igen... men nu er der problemer...

1. jeg installerede GTA VC... den sagde den skulle bruge 12 mb video memory.. jeg mener, jeg har en meget god maskine og der skulle ikke ret gerne være problemer med video memory (512 mb ram).. Før havde jeg noget der hed Plug & Play Screen.. hvor er den blevet af? Jeg har en Dell maskine og da jeg installerede Windows installerede jeg alle driverne bagefter...

2. jeg kan ikke komme på internettet... jeg har stofanet og jeg har sat start siden som http://signon.stofanet.dk, men jeg kan stadig ikke... den plejer at komme og sige at jeg skal logge på, men det kommer ikke frem, min router (tror jeg det er) står og blinker som om intet er galt.. jeg har prøvet at tage netstikket ud og ind igen... men intet ændrer sig... hvad skal jeg gøre??

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-02-04 14:54

2. Prøv at tage netstikket ud .. vente 15 minutter .. sætte netstikket i.
På denne måde laver jeg "reset" på min router, når den en gang imellem "falder ud".

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 15:10

De 12 mb video memory, har ikke noget at gøre med din ram, men er vidiokortes hukommelse, som somregel er en af følgende 4-8-64-128MB
D-link routere og en del andre har et lille hul bagi, hvor man med en clips-ende resetter modemet. Men du skal jo følge brugervejledningen som er udsendt af Stofa, ellers ring til deres hotline 75641734
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 07-02-04 15:30

Citat
De 12 mb video memory, har ikke noget at gøre med din ram, men er vidiokortes hukommelse, som somregel er en af følgende 4-8-64-128MB

hvordan sætter jeg det så til det normale...? og hvordan sætter jeg min Plug & Play skærm til?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 16:13

Det er noget ram der sidder på dit skærm/videokort og kan ikke slåes fra og til, men hvis du kører med den samme windows version som tidligere, så skulle spillet jo stadig fungere med dit grafikkort.
1. Start/kontrolpanel/system/hardware/enhedshåndtering og se om der er fine plusser ud for alt (der må ikke være røde advarsler)
2. sørg for at have den nyeste directX version (hent evnt.på nettet)
3. sørg for at have den nyeste skærmdriver/ grafikkort(til din windowsversion, hent evnt. på nettet)
4. Hav/hent den nyeste driver til dit skærmkort/ grafikkort(den er somregel Plug & Play)
5. Kør spillet i den laveste opløsning, hvis du kan indstille det.
6. Det kan være nødvendig at afinstallere og geninstallere spillet, da det så detekter skærmkort og directX
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 07-02-04 16:58

som jeg sagde, jeg kan ikke komme på internettet... det er nok derfor jeg ikke har fået hentet alle opdateringerne endnu... nu skal jeg bare havde fundet ud af hvordan jeg kommer på nettet...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-02-04 17:04

Ja men du er da på nettet, med en comp. og kan så hente og overføre med en Usb ram fidus hvis du har sådan en fra feks en MP3 afspiller, eller et camera kan også flytte data.
Har du ikke brugsanvisningen fra Stofa.
Og har du prøvet at køre direkte uden om routeren og direkte i dit modem. Det kan være du skal genstarte computeren.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 08-02-04 21:27

jeg havde ikke installeret driveren til internettet fra dell, og da jeg havde fået internet kunne jeg hente opdateringerne til min skærm, så nu kan jeg spille

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-02-04 01:29

Det var rigtig godt at komme til at lege igen, ik.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-05-04 07:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 25-08-04 07:55

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 17:26

Tak for svaret pallebhansen.