/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SE Z600/opsætning til e-mail??
Fra : sommergreen
Vist : 319 gange
230 point
Dato : 07-02-04 13:16

Hej
Jeg har købt en SE Z600, som jeg gerne vil have sat op til e-mail.
Er der nogen som kan fortælle mig hvad jeg gør - fatter ikke en meter af det!

Jeg har Telmore abonnement...

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 15-02-04 14:09

Gå ind på telmores hjemme side -> kontakt -> og oppe i højre hjårne står der noget med chat. Gå derind og spørg om det du vil spørge om

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 18-02-04 17:10

for at få sat din email op på din mobil skal du først have et e-mail abonnement hos en fast udbyder altså ikke hotmail osv.. så er opsætningen ellers bare i email indstillinger at sætte den op til den udbyder lige som på en pc... og så skal du selvfølgelig have et gprs opsætning...

Kommentar
Fra : sommergreen

Dato : 18-02-04 18:22

hej "themighty"

Jeg har stofa m. mail adresse der.
Det jeg er i tvivl om, er om jeg skal gå ind på f.eks. TDC' hjemmeside og sætte den op der???
Jeg er godt klar over at jeg skal bruge Stofas IP og DSN...

Men jeg skal jo bruge en e-mail konfiguration?????

Accepteret svar
Fra : themighty

Modtaget 230 point
Dato : 19-02-04 09:12

jeg mener at du fra tdc´s hjemmeside kan hente en e-mail konfigurationsbesked til din mobilopsætning.

prøv at tjekke her... http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/selvbetjening/opsaetning_til_mobilen/mobilemail/index.jsp

ved så godt nok ikke om man kan det nu du er telia kunde... men ellers kan du jo opsætte din egen mobil vha de oplysninger du har fra din e-mail udbyder.. man må prøve sig lidt frem.. fik godt nok min e-mail til at virke på mobilen her forleden men jeg købte også en e-mail adresse hos tdc... prøv om du kan få det til at virke ellers så må du skrive igen og jeg skal se hva jeg kan gøre..

mvh

themighty

Godkendelse af svar
Fra : sommergreen

Dato : 20-02-04 13:34

Tak for svaret themighty.
Jeg prøver........ellers vender jeg tilbage!