/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
KUK i min nederste værktøjslinje
Fra : steenberg
Vist : 833 gange
120 point
Dato : 07-02-04 10:29

Min værktøjs linje har flyttet sig.Nu står den lodret i venster side.
Håber der er en der kan hjælpe.
Mvh.
Niels

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 07-02-04 10:32

Hold musen på den og træk den ned i bunden

Kommentar
Fra : Shakoo

Dato : 07-02-04 10:57

Hej har du xp skal du højre klikke på værktøjs linien hvis der står et flue ben udfår lås proceslinien skal du trykke på den så går flue benet væk hvis der ikke er et flue ben skal du bare lade være med at gøre noget og så trykke på værktøjs linien holde musen inde og flytte musen ned hvor værktøjs linien skal være og give slip.

Hilsen Shakoo

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 07-02-04 15:58

Hvad har du prøvet selv?

Kommentar
Fra : steenberg

Dato : 07-02-04 17:47

Først skal jeg lige nævne jeg kører Windows 98 Se
Jeg har prøvet det med musen det virker ikke

Accepteret svar
Fra : basil28

Modtaget 120 point
Dato : 07-02-04 18:25

du skal køre musemarkøren hen på værktøjslinien... hold venstre musetast nede og flyt markøren ned i bunden af skærmen, og SLIP......så BURDE den altså flytte med...

Godkendelse af svar
Fra : steenberg

Dato : 07-02-04 19:48

Tak for svaret basil28.