/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
MaxBlast 3
Fra : gril
Vist : 635 gange
22 point
Dato : 06-02-04 17:30

hvad skeder der når jeg kør MaxBlast 3 bliver min harddisk slette eller hvad skeder der

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-04 19:24

Hvad er MaxBlast 3 har du et link til det ??Mvh Sune Ps skal du da have disken slettet?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 22 point
Dato : 06-02-04 20:04

Hej gril

Se dette link http://www.maxtor.com/en/support/downloads/maxblast3.htm

her kan du se at det er et hardisk utility og læse hvad det kan.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-02-04 23:31

Maxblast 3 er mest beregnet til at slette/oprette/formatere harddiske.
Der skal være mindst en >>Maxtor ATA Disk Drive<< tilstede for at benytte denne diskette, som kan downloades.
Men jeg spørger også - hvad havde du tænkt dig at bruge den til.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 13-02-04 16:53

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-02-04 17:09

Selv tak gril

//bentjuul