/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
PoP3 mail på motorola A920
Fra : pdae_01
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 06-02-04 11:57

hej er der andre end mig der har problemer med at få fat på deres pop3 mailbox med motorola a920?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-02-04 12:05

Hvad er problemet helt præcist??

Kan den ikke finde kontoen, eller er det noget andet der er galt?

Jeg havde selv lidt vanskeligheder i starten, men fik det til at virke ved at bruge min egen udgående server

Kommentar
Fra : pdae_01

Dato : 06-02-04 12:10

ja normalt på pcen skal den bruge godkendelse af sikker adgangskode men det ville a920 ikke finde sig i så nu har jeg fjernet krydset ved godkendelse af sikker adgangskode, det så godt nok nu kan den modtage men ikke sende bedre end ingenting men langt fra optimalt

Kommentar
Fra : pdae_01

Dato : 06-02-04 12:10

ja normalt på pcen skal den bruge godkendelse af sikker adgangskode men det ville a920 ikke finde sig i så nu har jeg fjernet krydset ved godkendelse af sikker adgangskode, det så godt nok nu kan den modtage men ikke sende bedre end ingenting men langt fra optimalt

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-02-04 12:12

Du kan modtage, men ikke sende.. Hvilken udgående server bruger du?

Kommentar
Fra : pdae_01

Dato : 06-02-04 12:15

customer-smtp.b-one.net

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-02-04 12:16

Er det altid den ikke kan sende??

Kommentar
Fra : pdae_01

Dato : 06-02-04 21:09

det ok for nu med emailen, jeg har foresten fundet ud af en MEGET enkel vej til video på a920eren løsningen er bizart nok leveret af nokia lol gå ind på yahoo og søg efter nokia multimedie converter 2.0 det virker!! det er ellers ikke så let at få noget brugbart info der ude om video på mobilen uden at man skal bruge 2 eller flere programmer hehe skriv lige hvis at det virker, og nå ja nu kan det jo også godt være at du vidste dette iforvejen, nå men hygge, hilsen pdae_01

Kommentar
Fra : pdae_01

Dato : 06-02-04 21:15

man skal foresten lige registre sig på deres forum men det er gratis, her efter sender de så serial no til programmet til din email, så det er ikke en gang time limited!!

Kommentar
Fra : MortenBr

Dato : 11-03-04 10:26

Hvis du skal sende email fra din Motorola A920 telefon så skal du ikke bruge Bones udgående smtp server men 3´s. dvs du skal bruge smtp.3.dk

Kommentar
Fra : Nitronigro

Dato : 17-03-04 11:15

Hey Drenge big. prob......vedr. pop3 + Hotmail.com.....hvad er udgående hos hotmail.com ????
tjaa...og hvad skal der egentlig stå ved indgå. samme som når man opretter en Hotmail via outlook på pcén ? :D