/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
smerter efter udløsning
Fra : thebiker
Vist : 9204 gange
500 point
Dato : 06-02-04 11:48

jeg får af og til smerter/svien efter udløsning i ca. en time, nu har jeg den svien i urinrøret ca 3-4 cm inde og har haft det i ca en måned, det går ikke ondt ved vandladning, er der nogen der ved hvad det er for jeg gider ikke at leve i sølibat.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-02-04 11:49

Ring eller tag ned til din læge, han ved det helt sikkert..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-04 13:25

Hejsa...
Jeg vil også foreslå du ringer til din læge. Han vil helt sikkert også se din, men så kan du jo få en tid samtidigt.
Der er sikkert noget omkring emnet på internet lægernes brevkasser mv. Du kan også vælge at sitlle spørgsmålet i brevkassen. Kig det vedhæftede link:
* http://www.netdoktor.dk/
Held og lykke med det og go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-04 13:27
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-02-04 13:29

NNBB: Og direkte til smerter på http://www.netdoktor.dk/tema/smerte.shtml
Nu skal jeg nok stoppe
Søren

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 06-02-04 15:30

Skyldes nok en lille bristning af en blodåre, på grund af det størrer tryk der pludselig kommer, dette kan forværres af tætsluttende gummimand.
Lidelsen skal nok gå væk, og selvfølgelig hurtigere, specielt hvis "den", får ro.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-02-04 17:30

mmmmm.... mon du er en "han" eller en "hun"? --det gør vistnok en forskel..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-02-04 08:27

Hejsa Brigitta
Mon ikke det er en M med "tap" siden der skrives "svien i urinrøret ca 3-4 cm inde", hvilket jo er lidt svært at måle for en K, det er li'som lidt mere "målesynligt" for en M
OK! En K kunne da også kalde sig "thebiker"... meeeen

Hwa' så "thebiker"... har du fået styr på problemet - eller været et sving forbi din læge??
Husk også at lukke og slukke (acceptere et svar) dit spørgsmål, li'som man slukker lyset på WC'et når man er færdig
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Fortsat god weekend
Søren

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-02-04 14:55

Naarh, CLAN. Kvinder har da osse urinrør, og beskrivelsen "3-4cm inde" fortæller jo bare, at det ikke er noget udvendigt problem..

Navnet har du ret i, ---til dels.. -hvis vi ikke oversætter det som "cyklisten" for så kan det da være begge køn. Jeg giver dig ret i, at hvis man underforstår et (motor) cyklisten, så er den nok en han. -Men jeg tror ikke rigtig, jeg havde grublet nærmere over navnet... -snarere, ar det var noget med "the"

Men jeg vil dag gerne høre fra thebiker him/herself, hvilket køn han/hun har...

Kommentar
Fra : thebiker

Dato : 17-02-04 14:35

Hej
Jeg er et (handyr)he he
Har været til læge, der mener det var en rift af en art, smerterne er i hvertilfælde væk nu, så det må næsten være pallebhansen, der fortjener de 500 point.

Godkendelse af svar
Fra : thebiker

Dato : 17-02-04 14:36

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 17-02-04 14:43

HeHe --Tillykke med forbedringen, Handyr! Og vær nu lidt forsigtig med kalorius fremover.