/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvor køber jeg dvd film over nettet
Fra : Bragesvej
Vist : 642 gange
12 point
Dato : 06-02-04 09:10

Jeg kender disse:
www.proshop.dk
www.shop-in-shop.dk .........Men kender i flere (Skal være danske)

Ps:Ikke
Home Entertainment, de er alt for dyre

Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 06-02-04 09:15

Hej Bragesvej.
Du kunne prøve www.dvdon.com (en afdeling af www.cdon.com). Udmærket sted efter min mening. mange gode tilbud.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 06-02-04 10:41

Hey, du kan også prøve www.dvdoo.dk

Accepteret svar
Fra : PowerRanger

Modtaget 12 point
Dato : 06-02-04 11:56

Der er også www.dvdmekka.dk

Selvom det ikke er dansk vil jeg dog tillade mig at anbefale www.cd-wow.com
Det er et engelsk site, men de sælger også film, hvor der er danske tekster på, og priserne er meget lave.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 06-02-04 12:12

Uden at jeg dog af den grund mener, at du skal vælge butikken fra, skal det - ud fra dine forudsætninger ved valg af butik - oplyses, at DVDon.com og cdon.com heller ikke er danske men derimod svenske.

Personligt bruger jeg altid dvdoo.dk

Mvh
Jensen

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 06-02-04 14:07
Kommentar
Fra : pongo126

Dato : 06-02-04 14:47

hvis jeg skulle give dig et godt råd skal du handle i dvdoo.dk de er meget billige og har altid et godt tilbud
hilsen tommy

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 06-02-04 18:04

Vil bar elige sige at du IKKE skal købe over DvDon.com / CDon.com... læs mit tip..
http://www.kandu.dk/dk/tip/6467
Jeg vil anbefale: JubiiFilmshop- http://shopping.jubii.dk/filmshop/
www.dvdoo.dk
Hmm... MEN IKKE CDon.Com.. De er fuskere og du kan ikke ringe til dem hvis noget er GaLT.. Men kun maile..

Kommentar
Fra : dessen

Dato : 07-02-04 09:53
Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 10-02-04 08:59

Tak for svaret PowerRanger.