/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Restaurant/selskabslokaler i København o~
Fra : LILLIU
Vist : 471 gange
200 point
Dato : 06-02-04 00:51

Jeg skal holde et Surprise party for min mor. Vi bliver mellem 20-30 personer. Da hver gæst skal betale for sig selv - skal det helst ikke være alt for dyrt.

Kender I nogle gode steder i København eller omegn. hvor maden er god og priserne rimelige.

Jeg er rimelig åben for ideer... så om det er 3-retters menu, buffet eller det store kolde bord enten om aftenen eller som frokost tilbud gør ikke noget. (der skal dog være mulighed for den obligatoriske kaffe/the efter maden så man kan nå og snakke lidt med gæsterne inden vi skal hjem igen)

Det må gerne være en restaurent med selskabslokaler eller lign.
Det skal helst være traditionel mad... men hvis du kender et supergodt sted som at jeg bør undersøge - så vil jeg da gerne give det et forsøg.

Hvad angår prisen må den helst ikke løbe over 250 kr,. med drikkevarer. (gerne billigere

tak for hjælpen
Anja

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-02-04 09:18

Du kan søge i felterne ude til venstre på denne side : http://www.danskerestauranter.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 26-03-04 17:14

hej anja - er festen overstået / har du fundet et lokale ?
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-04 17:55

Hallo LILLIU -> Du blev spurgt om noget.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-10-04 19:33

Håber det var en go' fest

</MOLOKYLE>