/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flash knapper i Win XP
Fra : Wofler
Vist : 640 gange
100 point
Dato : 05-02-04 23:32

Jeg har lavet en hjemmeside med et navigationpanel med flash knapper.
Jeg er opmærksom på at disse knapper kun vises i browseren hvis man har indstalleret flashplayer på sin PC, derfor har jeg lavet et link: (hvis du ikke kan se ovenstående knapper så klik her) den åbner: http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html
Men jeg har hørt fra flere at dette ikke er nok....???? Dem jeg har spurgt fortæller at de køre med win XP.

Hvad kan deres problem være og hvad kan jeg gøre for at afhjælpe deres problem?
Kan jeg lægge endnu et link til noget de skal bruge..?

Mvh Wofler

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-04 23:41

Hej Wofler

Ud over flash har jeg installeret java, men kan man se din side, så kan jeg fortælle om dit navigationspanel virker hos mig.

bentjuul

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 16-02-04 22:50

Jeg har opdateret min hjemmeside med følgende limks for at gøre det muligt for brugerne at se/bruge mine Flash-knapper:
Link til flash:
http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html
Link til Java:
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Men jeg har lige fået svar fra en af dem som havde problemer; han kan stadig ikke se knapperne...???

Min hjemmeside hedder: http://www.honnie.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-02-04 22:59

Hej Wofler
Jeg har ingen problemer med at se dine flash-knapper, men så vidt jeg kan se at det kun knappen privat der linker til en box med adgangskoder. De to andre virker ikke endnu.
De øvrige links virker også

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 16-02-04 23:10

Deres problemer kan være deres opsætning i browseren.
De skal gå i "Funktioner" > "Internetindstillinger" klik på "fanebladet avanceret" og her skal de aktivere javaskærm herefter vælges "fanebladet Sikkerhed" gå ned og tryk "Brugerdefineret niveau" og herinde sættes de fornødne flueben for java og script.
Du kan se hos dig selv nøjagtigt som det skal konfigureres da det jo virker hos dig selv.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Wofler

Dato : 18-02-04 09:09

Hej bentjuul.

Jubiiii. Så lykkedes det.
Efter at have installeret både Flash & Java & ikke mindst også at vi var inde og rette internetindstillinger.
Kan min kammi nu også se Flash knapperne på mit site.
Tusind tak for hjælpen...!!!

Mvh Wofler

Godkendelse af svar
Fra : Wofler

Dato : 18-02-04 09:16

Hej bentjuul.

Jubiiii. Så lykkedes det.
Efter at have installeret både Flash & Java & ikke mindst også at vi var inde og rette internetindstillinger.
Kan min kammi nu også se Flash knapperne på mit site.
Tusind tak for hjælpen...!!!

Jeg har opdateret min hjemmeside med følgende links for at gøre det muligt for brugerne at se/bruge mine Flash-knapper:
Link til flash:
http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html
Link til Java:
http://www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp

Mvh Wofler

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-02-04 11:09

Jamen det var da dejligt, god vind med din hjemmeside.

//Bentjuul