/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Hjemmeside
Fra : Surf
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 09-04-02 03:26

lige nu har jeg Frontpage Express men jeg vil gerner lavet min hjemmeside snart men jeg planlægge også at købe Frontpage 2002 så skal jeg går i gang nu eller skal jeg vente til jeg har fået købt FP 2002 Håber at i kan hjælpe mig

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 50 point
Dato : 09-04-02 06:41

Du kan roligt gå igang nu, for det der tager mest tid er selve planlægningen/udformningen af dit web, som jo igen og igen kræver opdateringer, eller evt. ny udformning (man bliver aldrig helt tilfreds og vil have mere).
Når du så engang får købt FP2002, kan du bare importere dit web med den indbyggede importfunktion, og så arbejde videre med det deri.
Start "småt" og få styr over strukturen, lær evt. lidt html, gå ind på nogle hjemmesider og få inspiration, læs kildekoderne derinde og klip og klister og hvis du får problemer, skal du bare spørge "dumt", som alle andre, mig selv incl.

mvh
Catbody

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 13-08-02 21:53

ikke for at jokke nogen over tæerne - men inden man klipper og klistrer for meget, så er det måske en god idé for både nybegyndere og andre at sætte sig ind i ophavsrettighederne.
Har selv haft besøg af en ( jeg kendte ) i "Vis kilde" og det er røv og nøgler at se sin egen side næsten kopieret.
- men at bruge ting derindefra er vel ok - så længe man ændrer lidt ( meget ) på det, og giver det sit eget personlige præg. Ved godt at ingen ejer de koder der bruges, jeg mener nu også mest MÅDEN de bruges.
Umiddelbart skulle man jo ikke tro det er det store problem .... jeg vedhæfter et link der klargør reglerne lidt, både for de kommende "webbere" og for os der har sider på nettet.
God fornøjelse....
" Æres den, der æres bør"

http://www.emu.dk/brugafnettet/ophavsret/

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 15-08-02 22:20

alt det ved jeg godt men software firmaere som lavet spil har tit ders fan kit på siden så man kan dl den og bruge fan kitte så meget man vil og det er der ingen lov om vel

Kommentar
Fra : Caritetlar

Dato : 05-09-08 08:17

Hej
Hvoradn kan man insætte videoklip i FP2002? Jeg har prøvet et par gange, men det hat jeg ikke haft lykke med.. Er der nogen der ved om det?

VH
Carit