/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Betaling af rengøring i privat hjem
Fra : Tulletine
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 05-02-04 21:42

Hej,
Hvor meget skal jeg forvente det koster i timen at have en voksen person til at gøre mit private hjem rent 3-4 timer 1 gang om ugen ?

På forhånd tak
Tine

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 05-02-04 21:48

tja..det er jo nok forskelligt alt afhængigt hvor du bor.. men her er et link til en i KBH.
http://www.cm-hjemmeservice.dk/
der er prisen 110kr i timen...

Junior

Kommentar
Fra : U_J

Dato : 05-02-04 23:31

Hej Tulletine

Pr. 1/1-04 er tilskuddet til hjemmeservice faldet bort, så du kan nok ikke regne med at prisen på 110,- kr. incl. moms i timen holder.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 06-02-04 11:07

Hvad sort ?
Det er i Horsens.

Mvh
TulleTine

Kommentar
Fra : U_J

Dato : 06-02-04 11:17

Det ved jeg desværre ikke. Men der skal nok komme mere sort rengøring igen, nu hvor tilskuddet er faldet bort.

U_J

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 19-02-04 07:40

Kom nu - er der virkelig ikke nogen der har sort rengørning eller som kender nogen der udføre det ? Som kan oplyse mig prisen ?

Kh.
TulleTIne

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 100 point
Dato : 19-02-04 08:49

>Tulletine

En bekendt til mig gør rent for 70 kr. i timen - og mener at prisen "skal" ligge på 60 - 80 kr. i timen.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 19-02-04 21:21

Endeligt - her sgu ved at være godt nusset Tak for svaret.
Kh
TulleTine

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-02-04 21:25

>Tulletine.

Tak.

Har du fundet en rengøringshjælp?? Ellers kan du da få mig til det.... Altså hvis det er i Storkøbenhavn.

Ram

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 19-02-04 21:32

Nope desværre, nord for Horsens.
Jeg har tænkt mig at hænge en seddel op hos den lokale købmand. Giver det ikke pote er jeg lidt lost for jeg kender ingen herude.
Ellers tak for tilbuddet - ved nu ikke helt om jeg turde lukke dig ind
Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 19-02-04 21:35

>Tulletine

Lukke mig ind... Hvad skulle du dog frygte??

Men Horsens er nok lige langt nok for 4 timer om ugen

Du kan oss sætte en lille annonce i jeres lokale ugesprøjte, hvis du da ikke bor så langt ude på bøhlandet at I ikke engang får sådan en.

Ram

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 07-03-04 13:35

Jeg har selv haft det så omtalte " job " men for ca. 25 år siden ! dengang fik jeg 50 kr i timen - sort ! og det var sandelig ikke for meget .... min svigedatter har en rengøringshjælp der får 100.00 i timen - sort ! og vi bor alså temlig langt væk fra hovestaden - sydvestpå mvh. svigermor