/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
www.timelapse.dk/forum
Fra : TheDane
Vist : 510 gange
500 point
Dato : 05-02-04 21:40

Kan nogen finde et forum i danmark der er bedre?
Mulighed for at vise billeder, og stille spørgsmål der rent faktisk bliver besvaret?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-04 21:50
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-02-04 21:55

Hejsa... det var da en fin side, let overskuelig mv. men det har ikke liiige min helt store interesse. Hertil kan så siges, vi er jo heldigvis ikke alle af samme interesse.
Der er da meget på nettet om emnet, også med chat se f.eks http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=V%C3%A5ben+og+Ammunition+chat&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK
om de så er bedre eller dårligere, ja det må jo være en smagssag... li'som det med interesserne
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : TheDane

Dato : 05-02-04 22:00

OK! Vis mig billeder? Eller en brugerflade der er lige så god?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-02-04 22:06

Hej igen... det er jo liiiige netop det jeg siger, siden du henviser til er da en fin side, let overskuelig mv. men din vurdering af andre sider, er vist ikke helt 100% objektiv ikke fordi jeg har fundet noget MERE overskueligt, så svaret på dit spørgsmål fra mig er "Nej jeg kan ikke finde et forum i danmark der er bedre".
Go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 22:10

Helt ærligt så er det ikke alle, der får udløsning af at glo på våben.
12 måneder med at lege med Garand og dirigere 155mm haubitz er mere end rigeligt for mig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-04 22:14

Hej igen

Er det en reklame for det nye forum TheDane?
Jeg kan se den første tilmeldte bruger er den 26.01.04 og du selv er indmeldt som bruger den 02.02.04, ikke så mange endnu, men det skal da nok blive godt.

bentjuul

Kommentar
Fra : TheDane

Dato : 05-02-04 22:24

BjarneD Hvis du ikke kan lide våben hvorfor læser du så her???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 22:29

Spørgsmålet ligger under jagt og jagt er jo mere end alle de våben i svælger i.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-02-04 22:31

Meget genialt at der kan sættes billeder ind. Når det ellers får brugere nok tror jeg ikke du finder et bedre forum for jagt og våben.

bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-02-04 16:49

Hej TheDane
Hvad har du tænkt dig ?

bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-02-04 17:43

Hej igen
Jeg faldt lige over et forum som ikke har med våben/jagt at gøre, men der kan man også sætte billeder ind mv. Her er linket:
http://www.3dmaxer.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=9592

//bentjuul

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 15-03-04 19:40

Hvad med at lukke The Dane??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-03-04 12:35

Jeg syntes du gør nar af os der har brugt tid på dit spørgsmål. Du er ikke selv aktiv mere, og burde lukke spørgsmålet. Du har fået svar og vil ikke kunne opnå mere i denne tråd. Her er et virkeligt godt eksempel til kanddu.dk, og hvorfor vi mener at kandu skal gå ind og lukke spørgsmål hvor brugeren bare af lyst har brugt andres tid. Håber ikke at du er ligesådan på www.timelapse.dk/forum.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-03-04 13:48

Ja, jeg fandt et forum der kan det samme som det du henviser til, men med et meget bredere indhold. Dette forum er startet for mindre end 10 dage siden og har allerede nu 48 brugere der har skrevet 1267 indlæg. Ja, absolut et bedre forum.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-03-04 13:49

Her er linket til det jeg beskriver ovenover.
http://www.knowwhereland.1go.dk/phpBB2/index.php

//bentjuul

Kommentar
Fra : mester12

Dato : 06-04-04 12:38

Det bedste forum i DK er helt klart www.jagtformidling.dk - Her kan du både finde købs/salgs annoncer, jagt annoncer - og så er der et rigtig godt forum.

- Kan klart anbefales !

Mvh. Mester

Kommentar
Fra : Tolle44

Dato : 13-06-05 21:16

Ehh du kunne prøve www.arto.dk

'MVH tolle44