/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skift fre nokia til ericsson
Fra : MaF1a
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 05-02-04 17:35

Hey.. jeg har en gammel nokia "3210" og køber snart en ericsson ti610.. så vil jeg bare vide om det er sådan at når jeg sætter mit sim-kort fra min nokia over i min nye ti610 gemmer den så min telefonliste fra nokiaen, eller skal man kode det hele ind på ny?

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 05-02-04 17:36

Din telefonliste skulle meget gerne komme med over

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 05-02-04 17:37

Ja dine telefonnumre ligger på dit simkort. Så de flyttes automatisk!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-02-04 18:12

Hej MaF1a

Det kommer helt an på om dine telefon nr. er gemt på simkortet eller på mobilen. Hvis de er gemt på mobilen skal du gemme dem på simkortet, og så er det korrekt, at de flyttes automatisk

// Toupie

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 05-02-04 18:16

Til Toupie, hvordan ved man om de er gemt på simkortet eller mobilen?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-02-04 18:39

Hej igen

Hvis nummeret er gemt på simkortet vil der være et lille billed af et simkort på displayet, og hvis det er gemt på mobilen, vil der være et lille billed af en mobil tlf.

Nu er det godtnok lang tid siden jeg selv havde Nokia, men jeg mener, at kunne huske at det er sådan det er. Jeg mener også der er en funktion på mobilen hvor man kan kopier alle nr. over på simkortet, men jeg kan ikke lige huske hvordan det er man gør.

// Toupie

Kommentar
Fra : MaF1a

Dato : 05-02-04 18:54

Hej igen nu er min mobil jo RET gammel 3210..

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 05-02-04 19:19

Det var min også men hvis du ikke kan se det på mobilen eller ikke har manualen, så prøv at gå i en butik hvor de sælger Nokia og spørg dem.....ellers så er det bare om, at prøve sig frem

// Toupie

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 05-02-04 21:24

hmm..jeg mindes ikke at man kan gemme tlf nr på 3210... jeg mener at de automatisk ligger på sim kortet.. at der ingen valgmulighed er..
Junior

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 24-01-05 17:54

luk spørgsmålet