/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
incomplete...
Fra : oleeliassen
Vist : 325 gange
123 point
Dato : 05-02-04 13:08

Hvis man skulle downloade fks. et filmklip eller lignende på overnet og man ikke har fået de sidste 2 % med, er der så en mulighed for at se de 98% man allerede har downloadet? Med andre ord: Findes der et program som man kan bruge til at samle de filer som er kommet ombord, til fks. en avi-fil?

-Ole

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 05-02-04 13:11

Du ændre bare filnavn.dat til enten filnavn.avi/mpg/mpeg

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-02-04 13:12

Nej. Det kan du ikke, og det er fordi, at Overnet, Edonkey, Emule etc. downloader små bider for til sidst ved 100%, at smelte alle biderne sammen til een film. En del p2p programmer downloader dog filer fra start til slut som een fil.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 05-02-04 13:17

Netop ting27, men er der nogle der kender til et sådant program der kan smelte filerne sammen?

-Ole

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 05-02-04 13:35

Det kan godt være at det findes, men jeg kan kender desværre ikke noget. Nu skal du tænke på at filstykkerne kan være overalt i filmen. Det er muligt at der mangler et stykke midt inde i filmen, som du så vil gå glip af.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-02-04 17:43

Hvorfor prøver du ikke bare at hente de sidste 2% ?
Ellers kan du jo bare lægge filen ind i feks. Kazaa`s bibliotek my shared folder, hvis filen hedder noget som: download10758507544585065.dat
Ellers må du bruge WinMX hvis den hedder noget som _INCOMPLETE__018franki
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : sipelip

Modtaget 123 point
Dato : 08-02-04 01:13

ja hvis du søger på overnets hjemmeside, kan du finde forskellige programmer som diverese brugere har lavet netop til den slags. Jeg har ikke selv prøvet dem, men jeg har med held brugt et program jeg fandt der til at gendanne .met filerne, som var blevet slettet efter et strømsvigt. Jeg ved ikke hvordan .tmp filerne er bygget op, men det er nok en speciel komprimeret type som er velegnet til overførsel. Jeg mener de programmer du kan finde ligger under 'forum' et sted på hjemmesiden.

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 21-03-04 13:37

Tak for svaret sipelip.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 06-06-04 23:17

Hejsa
Fik du løst problemet med at samle stumperne kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan, da jeg har et lignende problem, hvis du kan hjælpe vil jeg gerne "betale" med point for din hjælp