/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Værelse Sidespring København
Fra : jesper48
Vist : 12579 gange
50 point
Dato : 05-02-04 10:54

Er der nogen der kender et hotel eller lignende, hvor man kan leje et værelse nogle timer i dagtimer uden at der stilles dumme spørgsmål og uden at det koster en formue?

Ja, jeg ved lignende spørgsmål er stillet før - og da kom der en masse moralske kommentarer; men såvidt jeg kan se ikke nogle gode svar!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-02-04 10:55

Cab-in er et rimelig billigt hotel!

Kommentar
Fra : 888

Dato : 05-02-04 11:05

Der ligger et ved siden af Café Touché, som ligger på hjørnet af Vesterbrogade og.....mener det er Helgolandsgade...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-04 11:10

Sidespring er det ikke noget man laver i gymnastik Hi hi Har da en campingvogn du ka leje *SS* Mvh Sune

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 05-02-04 11:28

sune

pas på hvis der er monteret STØDdæmpere på vognen.

per

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-02-04 11:36

Nej de kan klarer lidt af hvert Men jeg har skjulte kameraer der er tilsluttet en hjemmeside *GG*

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 05-02-04 11:45

ok sune

bare det er ophængt i STØDabsoberende materiale !!!!!!!!!!!!!!

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 05-02-04 11:46

forresten hvad var det du sagde hjemmesiden hed???????????

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 05-02-04 11:48

Hvad med at leje en dobbeltkabine hos VIDEODELIGHT HC Ørstedsvej 17 Frederiksberg

per

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 05-02-04 17:29

Nyhavn. Sidste hotel på venstre side. Kan ikke huske, om det hedder Sophie Amalie eller noget med Nyhavn 77! Dejligt "dyrt" hotel. Ligger på et hjørne, ryg-til-ryg med hotel Admiral.
Okay, det er nok henved 10 år siden, men mon ikke det stadig fungerer. Jeg sagde, "at jeg havde brug for et værelse til at hvile mig i og tage et brusebad mellem forretningsmøder!". 250 kr for et par timer om eftermiddagen. Men det er som sagt nok 10 år siden. Fik senere at vide af en bekendt, at hotellet åbenbart var kendt på Christiansborg!
Det er nok dyrere nu, men helt ærligt skal hotellet ikke have en vis klasse!

Kommentar
Fra : shenpen

Dato : 10-02-04 10:23

Turistbranchen har mange facetter. Min kæreste lejer et værelse ud til turister om sommeren. Min fornemmelse er, at det måske også ofte er sidespringsturisme. Men det opfylder dine krav. Der er ingen, der stiller sørgsmål - og gæsterne er (næsten altid) alene i lejligheden, for vi bor i kolonihaven om sommeren. Prisen er 300 kr. pr. døgn.

Kommentar
Fra : jesper48

Dato : 10-02-04 13:13

Til "shenpen"
Det lyder interessant, hvornår er det sommer og hvordan får man forbindelse?

Accepteret svar
Fra : shenpen

Modtaget 50 point
Dato : 10-02-04 17:55

Hej jesper, sæsonen begynder nok omkring 1. april - måske lidt før, måske lidt senere, alt efter vejret. Du kan evt. kontakte mig på min e-mail: shenpen@ofir.dk

Godkendelse af svar
Fra : jesper48

Dato : 10-02-04 21:47

Tak for svaret shenpen.