/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
logon til hver profil i outlook. Hvordan~
Fra : ticka
Vist : 469 gange
350 point
Dato : 05-02-04 00:26

Jeg har lige geninstalleret windows xp og alle mine programmer. Før havde jeg tre profiler i outlook med hver deres adgangskode. Jeg har oprettet profilerne nu, men jeg kan ikke finde noget sted, hvor der kan oprettes adgangskode??
Hvor oprettes adgangskoden i outlook 2002??

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-02-04 00:34

Hej.
Når du åbner outlook, går du ind i filer, identiteter, administrer identiteter, egenskaber, og laver et flueben i kræv en adgangskode.

Mvh,
Mordex.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 05-02-04 00:49

Min version er engelsk, og i menuen filer står der ikke noget der minder om identiteter......bliver nød til at tøffe i seng nu, skal tidligt op.
ticka out

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-02-04 01:30

Kan du så ikke skrive hvad du kan vælge i filer?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-02-04 07:56

Identiteter er et menupunkt, i filer, omend det er i Outlook express og ikke i Outlook.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 05-02-04 08:45

Du skal via "Kontrolpannellet" - "Mail" - opret en profil mere og vælge at brugerne skal vælge profil ved login. Og så skal du bare tilføje de forskellige profiler.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 05-02-04 08:59

Jeg mener ikke at man kan bruge logon til outlook med adgangskode!

Når du under "Start" - "Control Panel" - "Post" opretter profiler får du muligheden for at oprette dine profiler med tilhørende Mail-konti hvis du skal have en adgangskode på skal du vist nok styre det ved ikke at skrive adgangskoden i feltet under mailkonto men vente på at den spørger dig om præsis din kode - også skal der jo ikke et flueben i "husk adgangskode"

Kommentar
Fra : jagge

Dato : 05-02-04 19:05

wilsonweb:
Sådan gør jeg - eller: sådan gjorde jeg også, men der er ikke mulighed for at opgive adgangskode ved outlook-logon.

Qualiman:
Jo, før jeg formatterede blev jeg bedt om logon sådan: dobbeltklik på outlook-ikonet, vælg profil, skriv adgangskode. Først derefter blev programmet åbnet. Den kode du snakker om, er vist adgangskoden til internetudbyderen?

Kommentar
Fra : jagge

Dato : 05-02-04 19:07

Hov, én, der hår lånt min pc har vist glemt at logge ud! Jeg logger lige ind som Ticka, så der kan komme orden i tingene!!

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 05-02-04 19:09

Ticka tilbage:

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 29-03-04 10:13

jeg bruger outlook 2002, den engelske udgave. Den logonmulighed jeg søger er logon til outlook, altså til programmet. Jeg har prøvet at oprette flere profiler i outlook, men der bliver stadig ikke spurgt om adgangskode for at åbne programmet. Jeg skal blot vælge profil.
Jeg ved godt, at jeg kan komme problemet til livs ved at oprette flere brugere på pcén, men synes at det er bøvlet, så den løsning vil jeg helst undgå at bruge.

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 350 point
Dato : 29-03-04 10:15

Kan dette bruges??

Det kræver blot individuelle pst filer

Klik på Datafilstyring i menuen Filer.
Klik på den ønskede .pst-fil, og klik derefter på Indstillinger.
Klik på Skift adgangskode, og skriv den tidligere og den nye adgangskode i boksene.
Marker afkrydsningsfeltet Gem denne adgangskode på adgangskodelisten, hvis computeren skal huske din adgangskode, så du ikke behøver at skrive den, hver gang du åbner .pst-filen.
Klik på OK.

Godkendelse af svar
Fra : ticka

Dato : 29-03-04 10:19

Tak for svaret Better_Performance. på engelsk hedder punktet datafilmanagement, settings. Det virker!

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 29-03-04 10:21

.....og mordex: hér bagefter kan jeg godt se, at det nok også var det du mente.... Sorry, at jeg ikke var så hurtig til at sætte lighedstegn mellem identiteter og datafile management