/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Automatisk start af modemforbindelse IE ~
Fra : mads_louis
Vist : 201 gange
60 point
Dato : 05-02-04 00:20

Ved start af Inter Explorer 6.0 eller Outlook Ekspress (send/modtag) ringer modemet ikke automatisk op, selv om der er i internetindstiilinger -> forbindelser - er valgt "brug altid standardforbindelsen".

Internetudbyderen kunne ikke finde en løsning - checkede ovenstående indstilling og kunne ikke komme videre. Sagde at modemdriveren (standard 56kb/s driveren i WIndows XP Home Edition) ikke skulle være problemet. Det er et Tele Danmark Internet Modem fra februar 1999, antagelig et Lasat-modem (mørkeblåt). Der er nu kun 2 røde lysende lamper, når det er tændt og klar til at kalde op. Før Windows XP var der der 3 røde lysende lamper i denne tilstand.

Forbindelsen virkede OK med Windows 95 og Internet Explorer / Outlook Express version 5.x.

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 05-02-04 00:27

Har du prøvet at åbne outlook gå hen under funktioner ned i konti vælg fane bladet post vælg den konto du vil redigere
tryk på egenskaber i højreside vælg fanebladet forbindelse vælg din standard forbindelse luk alt det der med konti at gøre
prøv at trykke på send modtag
ved ikke om det hjælper

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-02-04 00:42

Sådan konfigureres autoopkald
Åbn Netværksforbindelser i kontrolpanelet.
Klik på Opkaldsindstillinger i menuen Avanceret.
Marker afkrydsningsfeltet ud for den placering, hvor du vil aktivere autoopkald, under fanen Autoopkald, og klik derefter på OK.

Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik derefter på Netværksforbindelser, hvis du vil åbne Netværksforbindelser.
DHCP er som standard aktiveret i Windows XP. Tjenesten Remote Access Auto Connection startes som standard til understøttelse af denne funktion.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-08-04 07:53

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-10-04 09:41

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-05 09:22

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen