/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
brænde cd
Fra : cpiptp
Vist : 338 gange
100 point
Dato : 04-02-04 23:54

har købt 100 minutter cd men nero kan ikke kende dem er der nogle der ved hvordan man brænder dem bruger nero 6.0

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 00:04

Din brænder skal også være kompatibel, bare til orientering

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-02-04 00:45

Du skal ind på din brænders hjemmeside, for at se om de har en flash der kan ændre din brænders egenskaber, så den kan brænde 100min.s CDèr.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 05-02-04 11:09

http://www.thedolphinreview.com/LinksData/DolphinOverburningGuide/99minWalkthrough.html
dette er et link udfra hvilken du med nero eller andre brændeprogrammer kan indstille til overburning let og fint god fornøjelse har selv brugt det masser af gange

hilsen ib

Kommentar
Fra : cpiptp

Dato : 05-02-04 21:10

Tak for hjælpen Ib det var en kanon side nu kører det bare

Accepteret svar
Fra : ib2650

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-04 21:14

godt jeg kunne være til hjælp god dfornøjelse
ib

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 21:18

..og så accepterer du Ib's kommentar som svar så han kan få sine 100 point og spørgsmålet kan blive lukket, ikk'!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 21:20

Ip får godt nok ikke meget glæde af pointene, men måske får han lyst til at blive superbruger så han kan indkassere fremover

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 05-02-04 21:25

bjarne d hvis der er mulighede må du da m,eget gerne overtage disse point for mig var det kun som hjælp til en der ønskede det intet andet
hilse den ikke points'øgende

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-02-04 21:32

Nej, nej, mit budskab var bare at man skal få afsluttet, men måske Palle Hansen kunne bruge dem hans svar var jo ikke helt skævt. Jeg forsøgte ikke at svare så jeg holder mig udenfor, men Ib tilmeld dig som superbruger det koster intet og gør slet ikke ondt

Godkendelse af svar
Fra : cpiptp

Dato : 08-03-04 08:14

Tak for svaret ib2650.