/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort HVILKET???
Fra : jackaske
Vist : 398 gange
65 point
Dato : 04-02-04 20:33

jeg ønsker at købe et sapphire ati radeon grafikkort til omkring 1000 kr. fra www.shg.dk.
er der nogle der har nogle gode aferinger??
jeg gider ikke spare samere sammen!!!

TAK!!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 04-02-04 22:21

Hejsa..

Jeg har haft et par dårlige erfaringer med SHG..

Men de er billige og det er det..

Deres support har snydt mig. Og ikke kun mig.. se selv på diverse søge maskiner

I det store hele tager de penge for en ombytning også selv om Garantien
burde/skal have taget det..

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 05-02-04 15:11

jeg ved det men.. har du nogle gode erfaringer med grafikkort. (fra shg)

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 05-02-04 21:58

Hej

Nej jeg har ingen erfaringer med grafikkort købt hos. SHG

Kommentar
Fra : Scalpel

Dato : 06-02-04 16:56

Jeg har købt en hel maskine hos shg, deres support er meget ringe for at sige det mildt. derudover er det noget generelt lort at hvis der er fejl på tingen skal den sendes frem og tilbage, og hvis de så ikke mener de kan finde fejl på dit produkt bliver du afkrævet yderligere penge hvorefter du skal gå til uvildig forhandler og få det undersøgt, hvilket også koster penge og først derefter har du en CHANCE for at få dine penge igen hvis der var fejl på produktet.

Jeg sendte en hel maskine tilbage til dem i smådele, og de sagde jeg ikke havde sendt ram og cpu med, ting for 2300 og dem havde en af deres lagerførere forlagt, og først da min far truede med sagsanlæg blev der "pludselig" fundet ram og cpu frem.

Saphire radeon er et MOJ lækkert kort, saphire er super og radeon chipsettet bliver bare dejligere og dejligere for hver driver opdatering, men køb for guds skyld fra et andet sted fra SHG hvis ikke du føler dig heldig og får noget uden fejl på.

Saphires fejl% burde være på 1% eller under så hvis du føler dig heldig og kender lidt til maskiner, og har en ekstra maskine til rådighed at teste i så du kan sikre dig at det er grafikkortet der er fejl på og ikke bare et ukompatibelt motherboard e. lign. så køb fra SHG og kryds fingre, ellers så kontakt en computerforhandler og få en pris på både at få det sat i og hentet hjem, for så sidder han med HELE ansvaret, og hvis det så ikke virker kan du bare gå ned og råbe og skrige af ham, og det er i min mening og efter mit uheld med SHG MANGE penge værd.

/Scalpel

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 07-02-04 00:05

altså fordi du har været uheldig med shg er det ikke sikkert at alle er det, forhandler bedømmelsen hos edbpriser.dk siger faktisk at 80% af kunderne er tilfredse det skal derved siges at jeg handler der sjældent men det er mest pga. den lange ekspedionstid når man handler i deres butik.men de varer jeg har købt der var iorden.