/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Find variabel i ASP dokument
Fra : crha
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 08-04-02 14:17

Hejsa

Jeg har et lille spørgsmål :D

Jeg kunne godt tænkte mig at vide hvordan man med ASP kan lave en løkke der afprøver forkellige kombinationsmuligheder for at finde en variabel i et andet ASP dokument...

F.EKS.
I test.asp gennemgår den de mulige muligheder som a, b, c, d, e, f osv og derefter aa, ab, ac osv osv. Mens den gennemgår disse mulige variabler, skal det reagere hvis en kombination er lig med den i test2.asp....

Undskyld hvis jeg skriver lidt indviklet, men jeg er ret træt =D

Hilsen Casper

Kommentar
Fra : crha

Dato : 08-04-02 20:14

Nej nej, det er slet ikke det jeg mener...

Det jeg mener er at hvis vi tager udgangspunkt i at vi har 2 filer, nemlig test.asp og test2.asp... I test2.asp findes der en variabel der hedder 'testvar' og nu er det test.asp's opgave at finde den variabel...
Forstår du nu?

Kommentar
Fra : crha

Dato : 09-04-02 13:17

Hej

Der er 2 grunde til dette. Den ene er at mig og en af mine venner konkurrere hvem der kan lave det sejeste script og jeg synes dette ville være helt perfekt (den dårlig grund)

og for det andet kunne jeg godt tænke mig at lave en form for password script, som gør brug af en variabel fra et adet script... Jeg er ret opsat på det og har tænkt mig at jeg SKAL finde ud af hvordan man gør, det der irritere mig er bare at jeg ikke ved hvordan :(

Kommentar
Fra : crha

Dato : 03-05-02 16:17

I'm sorry, men jeg ville gerne finde en variable via en løkke og uden session eller andet :D

Kommentar
Fra : crha

Dato : 14-07-02 11:23

Da spørgsmålet ikke er løst vil jeg ikke lukke det!