/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
FTP program
Fra : December
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 04-02-04 15:06

Jeg har fået en hjemmeside gennem cybercity, men jeg kan ikke komme ind på den. Cybercity sagde at jeg kunne downloade cute FTP, det gjorde jeg og indstallerede det. Nu kan jeg ikke komme videre, er der nogen der kan hjælpe mig videre? Hvordan kommer jeg ind på min hjemmeside, og hvordan får jeg lavet noget på den????

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 04-02-04 15:13

Der er da en vejledning på Cybercity's hjemmeside -- du skal blot indtaste brugernavn og kodeord, som angivet i vejledningen du kan finde på http://www.cybercity.dk/privat/support/byg_hjemmeside/upload_ftp/

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 15:19

Du skal også have nogle *.html filer at 'putte' på din hjemmeside via FTP. Dvs. du skal først designe din hjemmeside, så uploade disse *.html sider til din host (Cybercity)

Den side folk kommer ind på, når de skriver adressen på din hjemmeside skal hedde : index.htm eller index.html

Læs om hjemmeside design på http://html.dk

FTP er blot et fil-overførings værktøj

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : December

Dato : 04-02-04 15:25

Kan i fortælle mig hvordan jeg selv kommer ind på min hjemmeside så jeg kan se hvad jeg laver? Det er fint nok man kan uploade men hvad skal man bruge det til? Som i kan høre er jeg helt ny i denne verden.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 04-02-04 15:42

Ok. Stor mundfuld, men se her en hvis 'sabelfisk', som for lang tid siden spurgte om det samme ....næsten

http://kandu.dk/dk/spg/18826

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : December

Dato : 04-02-04 16:21

Tak for svaret molokyle.
Nu vil jeg gå i gang med at læse og prøve mig frem.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 04-02-04 18:50

Jeg ved du har lukket sp., men cypercitys filemanagement er lidt andersledes, end alm. uploading. Du kan ikke kalde din side hvad du vil, alle efterfølgede side skal benævnes... index-1.....index-2.. osv.
Hvis det er en gratisside, skal du være opmærksom på, at disse idag stortset bliver ødelagt af reklamer. Der findes andre og bedre gratissteder. Bare spring ud i det. Brug f.eks blot en word side og gem den som web. Så enkelt kan det være.

Kommentar
Fra : December

Dato : 04-02-04 20:21

Hej qfha.

Tak for svaret jeg kigge mig lidt omkring for at se hvad jeg kan finde.