/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Hvilket acces point bør man købe og hvor~
Fra : Krassus
Vist : 622 gange
64 point
Dato : 04-02-04 15:03

Daus... står og skal bruge et wireless acces point, med indbygget switch i ( så jeg ka slutte til både med ledning og uden ) min coms kører med B standarden. Hjælp og links er velkomne

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 15:49

Jeg vil foreslå dig at se på spørgsmålet http://www.kandu.dk/dk/spg/31756 da det omhandler samme problametik.
I dette spørgsmål anbefaler jeg: http://www.officeit.dk/default.asp?productguid=WRT54G
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-02-04 19:13

Hej

Jeg syntes også Palle Hansens bud er et rigtigt godt bud

mvh srhansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 20:02

Ja det syntes jeg også, ha ha
Jeg har selv en D-link Di-604, og overvejer en trådløs.
Kunne selvfølgelig købe en til 500 i Bilka, men tror det er klogt at få en hurtig og stabil, til lidt flere håndøre.
Prøv i www.edbpriser.dk at skrive Linksys WRT54G Wireless
Så får man ved den billigste af de 2 en side, hvor man trykker på stjernerne, for at få brugernes vurdering, så er man ikke i tvivl
Jeg ved ikke hvorfor der er 2 muligheder, men man ender i den samme forretning, med samme produkt:
http://www.proshop-direkte.dk/ShowProduct.aspx?prodid=21675
Men den bedste side, og sikkert den bedste service er denne, (De er vist nok en slags hovedforhandlere, og har billeder der viser opsætning, måske en god ide at købe hos dem da de har ord for at vide alt om produktet, og er høflige):
http://www.elsborglink.dk/?varenr=WRT54G
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Fredison

Dato : 25-02-04 10:04

Zyxel...
tjek priser på www.SECDataCom.dk

Kommentar
Fra : firefighter

Dato : 29-02-04 23:06

jeg anvender selv Linksys og er yderst tilfreds. Et godt er, at alle trådløse enheder i netværket bør være af samme fabrikat - Linksys.

God fornøjelse

Firefighter

Accepteret svar
Fra : Fredison

Modtaget 64 point
Dato : 01-03-04 08:35

Mit bud går stadig på zyxel, det er et kanon mærke og det udvider hele tiden, 54 mbit... ip-telefoni.. osv..

#12

Godkendelse af svar
Fra : Krassus

Dato : 01-03-04 14:52

Tak for svaret Fredison.