/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Gå fra explorer 5 til 6
Fra : stig54
Vist : 402 gange
50 point
Dato : 04-02-04 13:12

Når man har iex 5 kan man så installere iex 6 oveni og stadig beholde sin gamle post fra 5éren.

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 04-02-04 13:20

der ingen problemer idet klø bare på

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-02-04 13:21

Har du post i Internet Explorer?????

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 04-02-04 13:29

Ja der er gemt post og kladder

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-02-04 13:31

Mon ikke du forveksler et par programmer med hinanden?? Internet Explorer er din browser, altså det program du anvender til at se på hjemmeisder.

Post og kladder har du typisk i et mail program som f.eks Outlook eller Outlook expres

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 04-02-04 13:35

Det jeg mener er at kan den nye ie6 læse den gamle post i mit outlook

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 04-02-04 13:37

Måske er det mig der ikke helt forstår spørgsmålet, hvornår læser du post i IE ??

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 04-02-04 13:40

Den er sevet ind lige så langsomt. Skal vi ikke sige at det skyldes at jeg har brugt terpentinbaseret maling (malersyndrom du ved) hah
Tak Better Performance

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-02-04 13:42

Du kan i øvrigt uden videre (som nævnt af den første svarer) opgradere fra IE 5 til IE6

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 04-02-04 13:42

Tak for svaret Better_Performance.
Den er sevet ind ligeså stille (skal vi ikke sige det skyldes den terpentinbaserede maling jeg har brugt malersyndrom du ved)