/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
PC styring på n gage evt winamp...
Fra : themighty
Vist : 418 gange
70 point
Dato : 04-02-04 10:20

Kan man få et program så man kan styre sin computer eller evt winamp og mus med sin nokia mobil. jeg har en n gage.. PLEASE HELP ME

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 04-02-04 11:07

Ja det kan du, hvis du har en bluetooth dongle, eller indbygget bluetooth adaptar
Jeg har selv programmet, til min Sony Ericsson. Så Det skulle absolut ikke være noget problem. Skriv e-mail til mig på loffe2002@ms.com, hvis du gerne vil have programmet!

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 19-02-04 09:33

jamen nu har jeg en nokia n gage... jeg skrev til din e-mail men fik en undeliverable mail sendt tilbage.... du må gerne sende det program du bruger til min e-mail: Themighty@privat.dk