/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor er Inge Hansen
Fra : bblue
Vist : 355 gange
50 point
Dato : 04-02-04 10:04

Inge Hansen , født Rasmussen. Du boede i Stengade ,på Nørrebro i København. Flyttede senere til Smedegade, og derfra til Høje Tåstrup. Du er født i 1945 , gik på Hellig Kors Skole , gik ud af 2.em , fordi du ventede dit første barn. Vi var skoleveninder og vi havde sidst kontakt i ca. 1965 , hvor du besøgte mig i Ericaparken og senere besøgte jeg dig i Høje Tåstrup. Da havde jeg fået mine to piger og du havde 3 børn. Du blev tidligt gift med Jørgen, som jeg mener blev postbud ! Jeg vil meget gerne i kontakt igen. Har prøvet at søge efter dig via vores skole, gennem tidligere klassekammerater, men uden held
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : senta

Dato : 04-02-04 10:17

Prøv at henvende dig på en af de her adresser,det kan være de kan hjælpe dig med at finde Inge Hansen , født Rasmussen.

http://privatdetektiverne.dk/forsiden/

http://www.adoption.dk/adopterede/stamtraet.htm

http://www.gamle-venner.dk/default.asp

Held og Lykke
Senta

Kommentar
Fra : bblue

Dato : 04-02-04 11:25

Tak til Senta. Disse sider var jeg ikke klar over fandtes.
Venlig hilsen Jette

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-02-04 11:50

Hejsa bblue
Mit forslag går ud på at kontakte/ringe http://www.taastrupavis.dk/
Det er deres lokalavis, så kan du sætte en annonce i bladet, sørg for at det er det husomdelte blad, det er jo ikke sikkert at hun har computer.
Hvis du stadig kan huske enten hendes adresse fra dengang, eller området, kan det være hun selv ser det og hvis hun er flyttet igen, kan nogle af naboerne evt. kontakte dig.
I vores lokalavis, koster en privat annonce af de små ca. 50-100 kr. Det er også fint hvis du har et foto, selvom det er gammelt, men så koster annoncen nok lidt mere.
God jagt og venlig hilsen maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 04-02-04 11:53

PS. Lad dig ikke vildlede af, at der står taastrupavis, Høje Tåstrup hører med der.
MVH maya

Accepteret svar
Fra : gedestalden

Modtaget 50 point
Dato : 05-02-04 07:53

Det er også muligt at gå til folkeregisteret og søge der. Hvis hun ikke har beskyttet adresse, kan du mod betaling få oplysninger.
mvh

Flemming

Kommentar
Fra : bblue

Dato : 05-02-04 09:40

Mange tak
Venlig hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : bblue

Dato : 09-02-04 11:59

Tak for svaret gedestalden.
   venlig hilsen jette