/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
visiting a site outside of Hotmail
Fra : perchris
Vist : 424 gange
290 point
Dato : 08-04-02 00:42

Når jeg klikker på et link i en e-mail får jeg denne meddelelse:
"You are visiting a site outside of Hotmail. To return to Hotmail, close this browser window."
Hvordan fjerner jeg den?
Jeg ønsker et program der kører i baggrunden eller sådan noget,
ikke bare "Kopier adressen til clipboard og past ind i adressefeltet"
Dette er sikkert et 1000 point spørgsmål, men du får hvad jeg har+1000 tak

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 10-04-02 01:05

Tak for forslaget, men ingen af de 2 programmer
AdsGone Popup Killer 3.7.6 eller Popup Cleaner 4.0
kunne få bugt men det.
Problemet er mere specifikt, at når du klikker på en extern
(non-MSN) link fra en email message får du en ny browser med
den forhadte frame "You are visiting a ...."

AdsGone Popup Killer findes i en version 3.8.4
der kan hentes på: http://adsgone.com/
denne version har en funktion "blok titles"
som de påstår kan klare det, men den lukker bare hele linket.
Jeg er i fortsat kommunikation med dem.
ML Per

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 17-04-02 00:34

Beklager dk
men "Pop-Up Stopper® Free 2.6" kan ikke klare dette.
Har du faktisk prøvet?
men ellers er det da et glimrende program.

ML Per

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-04-02 09:51

det eneste jeg kan se er at det er denne adresse
som skal fjernes/stoppes
http://64.4.22.250/cgi-bin/dasp/offhm.asp?_lang=EN

"To return to Hotmail............." vises kun på den første side,
hvis du går videre til en anden hj.side er det der ikke.
umiddelbart ser det ud til man ikke kan gøre noget ved det. :(
mvh
Dk

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 17-04-02 23:57

Ja sådan er det, et TSR program der opdager denne eller et par andre lignende som jeg er stødt på:
http://www.mvcf.com/news/cache/00453/file_files/offhm.htm
http://www.mvcf.com/news/cache/00474/file_files/offhm.htm
uddrager den rigtige adresse, lukker vinduet og åbner et andet med den rigtige adresse.
En eller anden et eller andet sted må da have lavet sådan et program.
Jeg læste et sted om en retsag der skulle have været om MSN's ret til at tilføje denne frame til sider der var linket til fra en e-mail.
Tak for interessen
Per

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 290 point
Dato : 19-05-02 12:09

Løsningen er simpel

Konfigurer dit email program til at modtage emails fra hotmail, så behøver du ikke, at få den
side frem.

I outlook express kan du gøre dette.

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 22-05-02 21:51

1000 tak ZONKER

Det virker bare fantastisk! :)

Hold dampen oppe
May the force be with you