/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
netværk win3.11 nu kører det
Fra : bog
Vist : 321 gange
20 point
Dato : 03-02-04 22:51

I mit spørgsmål angående netværksinstall
win3.11 kan jeg nu oplyse at jeg har
fået det til at virke. dog efter mine partitioner
forsvandt som følge af andre problemer

Jeg kører med den originale driver til netkortet hvor jeg nu har fildeling og internet.

Er der andre der kører med netværk i win 3.11

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-02-04 22:57

nej, men det kunne være fedt at prøve... Måske skulle jeg skaffe et par gamle pc'ere.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-04 23:00

Næ - men imponerende det er det da.
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-04 23:01

Lidt for nostalgisk og skulle det komme dertil var det da sjovere at lege med sin gamle Commodore Amiga 3000

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-04 23:11

Vil du have flere partitioner sammen med win3.11 bør den ligge i starten af HD.
NT styresystemerne kan ligge på logiske partitioner hvor som helst.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 03-02-04 23:29

Ha. Du har nok en Commodore. Jeg har en Intel 8088 5Mhz..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-02-04 00:15

ting27>>Ja der er commodoren ikke nede. Den er på 25 mhz med HD boot og en ydelse der matcher en 100 mhz på grund af de utroligt flotte programmer med lavt forbrug. Ja, hvem har tålmodighed til det mere.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-02-04 08:59

Her sidder jeg så og tror, at jeg er nostalgisk... er ved at installere Win98DK på en gammel Digital Venturi 5120 (120MHz) og er nu ved at opdatere fra Microsoft - hold da helt... hvor skal der hentes meget hjem
bog... hatten af for dit antikke forsøg
Søren

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-02-04 16:05

Æv - jeg kom til at smide min ZX 80 ud.
Emesen.