/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler lyd på mine Film!
Fra : The_Djay
Vist : 450 gange
225 point
Dato : 03-02-04 22:30

hej...
jeg har et problem jeg har fået nogle film fra en gut men er der ikke noget lyd på dem jeg har sikret mig at der er lyd på dem fordi at jeg har prøvet dem af på en af mine venners computer filmene er .avi og mpg format er der nogle der har nogle ideer om hvor man kan finde nogle gode codex til sådan noget!

På forehånd Tak

The_Djay

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-04 22:33
Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 235 point
Dato : 03-02-04 22:38

Hej The_Djay

Her er en komplet liste over alle de codecs jeg kender: http://www.dvdrhelp.com/tools?section=6#6

For at finde ud af hvilket codec du netop mangler er du nød til, når du afspiller filmen at kigge under file egenskaber. Der inde vil filmens audio codec stå

mvh srhansen ô¿ô

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-02-04 00:01
Godkendelse af svar
Fra : The_Djay

Dato : 04-02-04 01:22

Tak for svaret srhansen. problemet er fixed nu :) tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-02-04 10:53

Velbekomme