/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Jeres mening om en Cpi popcorn?
Fra : hondaforever
Vist : 921 gange
10 point
Dato : 03-02-04 21:56

Hej.
Jeg har tænkt mig at købe en cpi popcorn, men ville gerne lige en andens mening om den knallert inden jeg køber.
Kan i give nogle gode råd, eller helt fraråde mig at købe den.

Venlig hilsen Søren

Accepteret svar
Fra : C_U

Modtaget 20 point
Dato : 03-02-04 22:15

den kan ikk holde til tun..
den ser ikk så godt ud..
den er lavet i taiwan eller et andet china sted..
men den er billig..
hvis du vil have noget billigt, synes jeg du skal smide de 2000 ekstra og købe en hot..
ellers ville det være bedre at købe en brugt scooter der er kval.......
f.eks. yamaha, honda, piaggio, aprilia, suzuki..
synes du skal holde dig fra en popcorn..
bare min mening..
MVH. Ole...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-02-04 23:58

Hej Hondaforever

Hvis du lytter til C_U, så prøv at tage et kik på denne:
http://www.papkassen.dk/BuyAndSell/show.asp?adid=25064

Jeg kender ham der sælger den, så jeg kan sige god for den.....hvad det så end er værd

// Toupie

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-02-04 06:44

"Popcorn er noget man spiser, ikke noget man kører på" Det er en fin lille sætning som beskriver mit forhold til Popcornen meget godt.

En CPI er noget bras, motoren er ikke noget at råbe hurra for (ihvertfald slet ikke i forhold til Piaggio motore), og generelt bære den meget præg af prisen, da det jo ikke er for sjovt af T-Svansen.dk har pænt meget med CPI at gøre. Altså CPI er en billig løsning, men du skal ihvertfald ikke være bange for at få mere end du betaler for...

Jeg syntes du skulle købe en ny/brugt scooter med Piaggio (Piaggio, Gilera og Vespa osv.) eller en Morini motor, de er klart de bedste!

Kommentar
Fra : Daschmuck

Dato : 04-02-04 07:15

du kan rolig købe en popcorn.... du skal ikke høre på det bras andre fortæller!!!
jeg har en med komplet corsa(portet) og det rykker... den render omkring de 110... og den holder...
er ved at smække komplet MHR LC på....
de kan også blive fede.... bare se min: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2903
så ta og luk røven allesammen!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-02-04 07:44

Til Daschmuck

Nu er det sådan at Hondaforever spørger om alles mening, altså både for og imod At du har positive erfaringer at da kun fint, men at bede andre "lukke røven" fordi de har en anden mening end din, er absolut ikke fint så jeg vil bede dig om, at skrive i et pænere sprog fremover.

// Toupie

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-04 08:41

Hørt Toupie Og Dasch det der sprog ka du snakke ovre i skolen *SS*

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 04-02-04 14:23

Jeg har forstået at det er en udemærket scooter, men samtidig er der en grund til at de er billige...
Hold dig til PGO og andre mærker som fører markedet..

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-02-04 15:14

BoTsY > Der er noget du har misforstået!!!! PGO scootere er udstyret med en billig (og dårlig) udgave af minarelli motoren, som fx. jog osv. kører med. Derfor er PGO ihvertfald ikke et godt alternativ....!

Godkendelse af svar
Fra : hondaforever

Dato : 01-03-04 17:38

Tak for svaret C_U.

Kommentar
Fra : J3kZ

Dato : 16-05-04 19:56

bare hold dig langt væk fra cpi... alt falder fra hindanen... plz jeg ser flere og flere på gaderne .. og endnu flere i skraldespanden... lad nu være!!!!

Kommentar
Fra : schindler

Dato : 09-06-04 23:35

Har lige fået en cpi Hussar og sys den kører vierklige godt! Lade være med at høre på andre.... de siger alle sammen node piss, og det er kun fordi de ikk kender node til cpi!!!! PGO er også produceret i Kina, og det betyder ikk at de er dårlige fordi de er lavet der nede.... Man producere mange ting nede i Kina og det er ikk på grund af kvalitet man billigere arbejdeskraft....

Hilsen Schindler

Kommentar
Fra : brinth

Dato : 30-10-04 12:29

Jeg har en Cpi hussar der flyver 80 og den har ikk været til reperation og den er 2 år gammel (har kun været til syn) Det er ikk noget lort..

Det er godt, den er lidt sløv hvis du ikke lige smider lidt på, og let at stjæle så sørg får at få fat i en ordentlig lås