/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Playstation 2 Spil
Fra : bergen
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 08-04-02 00:27

Hej
Jeg ville høre om der er nogen som sidder inde men nogle spil, som de gerne vil sælge.
Det drejer sig om: Resident Evil code X, GTA 3 og Metal Gear 2, håber at der er nogen som har dem, prisen kan vi finde ud af.
Hilsen Bitten

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 08-04-02 08:30

HALLO

DETTE er IKKE et sted hvor man sælger spil brug for fanden den BLÅ AVIS

www.dba.dk

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-02 09:36

Til Zonker
Det er da grov som du blander dig hele tiden-i hvad folk herinde på Kandu skal gører.
det kan vel ikke være så svært at forklarer Bitten på en pæn hvad hun skal gører
Og så er du endda så fræk at skrive det du gør som et formodet svar
jeg har holdt øje med dig et stykke tid og bryder mig bestemt ikke om den måde du opfører dig på herinde-og forsætter du på din frembrusende måde-så vil jeg personlig tage kontakt til Kandu-så må de jo finde ud af at skrive til dig.
Til Bitten
Vær sød at afvise svaret fra Zonker-ellers så får han bare dine point inden for 14 dage-og det vil da være dumt når han ikke har et svar til dig.
MVH og en forsat god dag Brian

Kommentar
Fra : bergen

Dato : 09-04-02 01:14

Jeg vil bare sige tak til Brian, det er pænt af dig at forsvare mig. Jeg vidste ikke at man ikke måtte spørge efter nogle spil, jeg leder efter dem til min søn, men tak for dit svar.
Hilsen Bitten

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 09-04-02 10:34

Hej igen Bitten
Kandu er ikke til køb og salg-men kun beregnet til at stille spørgsmål om diverse ting
men prøv følgende links
http://www.papkassen.dk/
http://www.dba.dk/
http://204.29.171.80/framer/navigation.asp?realname=Gul+Og+Gratis&charset=utf-8&cc=DK&lc=da-DK&uid=201036342&frameid=1565&providerid=262&url=http%3A%2F%2Fwww.gulgratis.dk%2F.
Håber du på disse links kan finde nogle spil til din søn
MVH Brian

Kommentar
Fra : bergen

Dato : 09-04-02 21:55

Til Brian
Tak for dit svar, jeg har været inde på linkene. Men der var ikke noget i denne omgang, men jeg vil prøve igen.
Hilsen Bitten

Kommentar
Fra : bergen

Dato : 09-04-02 21:55

Til Brian
Tak for dit svar, jeg har været inde på linkene. Men der var ikke noget i denne omgang, men jeg vil prøve igen.
Hilsen Bitten