/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mediapláyer
Fra : Mettemaria
Vist : 405 gange
30 point
Dato : 03-02-04 21:42

Min mediaplayer afspiller kun lyd - ikke billeder. Realplayer gør - men ikke altid.
Hvordan kan det være ????

Windows 98

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-04 22:03

Prøv med sld Codek pack som kan hentes gratis på nettet Mvh sune Feks i google

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-04 22:05
Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 04-02-04 00:04

Ruden med video og visuelle effekter vises automatisk, når du afspiller en video eller dvd. Hvis du har skiftet til en anden funktion, f.eks. Medieguide, og du afspiller en video eller dvd, kan du vende tilbage til ruden med video og visuelle effekter ved at klikke på Vis video i menuen Vis.
Hvis du har skiftet til Infocentervisning, og du afspiller lydindhold, kan du vende tilbage til ruden med video og visuelle effekter ved at pege på Visuelle effekter i menuen Vis og derefter klikke på en visuel effekt.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Mettemaria

Dato : 04-02-04 16:30

Tak for svaret pallebhansen.

Mediaplayer virker nu som den skal - nu mangler jeg "bare" Realplayer - har kontaktet dem via deres hjemmeside.

Tak for hjælpen...