/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
celica 90-91
Fra : jimmibonnelycke
Vist : 361 gange
20 point
Dato : 07-04-02 23:33

Hej gutter...

Jeg har tænkt mig at købe en celica 90-91. Jeg ville bare vide om der nogle der vidste hvor meget en dreng på 18år skal give i forskring med det hele? Plus om der nogle der kender en god hjemmeside til at købe skørtesæt til sådan en bil med mere???

Håber meget der nogle der kan hjælpe!!!

Tak på forhånd

MVH Jimmi

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 08-04-02 08:45

Tag kontakt til forskellige forsikringsselskaber for at finde ud af en pris.

Det sidste kan du fidne ve dat søge på jubii.

Kommentar
Fra : jimmibonnelycke

Dato : 08-04-02 16:45

Hej jeg en ung mand på 18år som lige begyndt på sin uddanelse som datafagtekniker som før i tiden hed datamekaniker.
Men jeg kan ikke finde nogel læreplads....... Jeg har prøved alle job stederne på nettet men der er ik nogle lærepladser plus jeg har sendt tonsvis af ansøgninger ud til firma..

Håber der nogel der kan hjælpe mig med det problem???

Mvh Jimmi