/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Olympus C-50 zoom - usb
Fra : indian
Vist : 326 gange
20 point
Dato : 03-02-04 18:32

Jeg har fået et Olympus C-50 zoom og installeret usb i min harddesk,
men jeg kan ikke få forbindelse mellem kamera og computer. hvad har jeg gjort galt.
Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : LA5

Dato : 03-02-04 18:51

Fulgte der ikke en driver med kameraet?
Den skal installeres på computeren.
Ellers søg efter den på nettet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-04 19:31

Du skal sætte kameraet til og tænde det så finder komputeren ny hardware og installerer usb derefter skal du installerer den medfølgende software mvh sune

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 03-02-04 20:11

hmm.. jeg skal da ikke sige hvordan jeres fungere mit er et olympus mju300 og der sætter man bare stikket i kameraet.. du skal ikke engang tænde for det.. ingen software eller noget.. men der er ligepludselig en ekstern harddisk inde i denne computer.. tjek lige om ikke du får sådan en frem også..

junior

Accepteret svar
Fra : rolf01

Modtaget 20 point
Dato : 24-02-04 10:48

Olympus har været så fiks (det kunne de andre kameraproducenter lære noget af), at de som CCjunior har skrevet, så virker Olympus' kameraer egentlig som en kortlæser. Dvs. du tilslutter vha. usp og tænder så for kameraet, herefter får simpelthen et eksternt drev som du jo så også kan bruge til at flytte andre oplysninger til andre computere. Hvis dette ikke virker, hvilket operativsystem kører du så med?

-Rolf

Godkendelse af svar
Fra : indian

Dato : 24-02-04 11:18

Tak for svaret rolf01.

Jeg har returneret kameraet, da ingen af de gode råd hjalp.