/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Opboring af motorblok...
Fra : kid
Vist : 465 gange
80 point
Dato : 03-02-04 15:33

Hvad bestemmer hvor meget man kan bore sin motorblok op ?? fx. en Civic motor 1,4 (EC9) - hvad vil man kunne bore den op til ??
Og evt. hvis der er nogen der har nogle links til nogen der udføre sådan nogle jobs :D

På forhånd tak riko

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-02-04 15:48

Vmax er godt blad hvor du kan læse mangt og meget af den slags.
http://www.civictuning.cjb.net/
http://www.google.dk/search?q=tuning+honda+civic&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta= kig selv rundt

Kommentar
Fra : kid

Dato : 03-02-04 16:41

Tak for dit svar 3773, ikke fordi det hjalp så meget...
Vil bare egentlig høre om det jeg spurgte om, kender godt vmax, revs, max powers osv osv. - er ikke grøn, tro efterhånden også jeg har været rundt om alle sider med tunning på nette !! Men vil bare gerne høre hvad man kunne forvente at en 1,4 16v civic motor kunne bores op til!

Kommentar
Fra : smut

Dato : 03-02-04 17:50

prøv at kigge her jeg ved ikke om der er noget men prøv send evt lasse en mail www.powerpage.dk

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 03-02-04 18:11

Hej Kid
Prøv Carl Christensen Odense.
Motorrenov.fabrik.
kan ikke huske telf. nr.
/steen b.

Accepteret svar
Fra : nilsg

Modtaget 80 point
Dato : 03-02-04 19:33

www.ingana.dk
Ingana maskinværksted Sønder Boulevard 64 -2100 København Ø
Kan rådgive og udføre arbejdet

Godkendelse af svar
Fra : kid

Dato : 22-06-04 19:26

Tak for svaret nilsg.