/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
kaburator stilling
Fra : Orsted_banden
Vist : 791 gange
50 point
Dato : 03-02-04 15:01

Har lige sat et 47mm metrakit på min puch maxi, og den studs man får med er jo skæv. Gør det noget at kaburatoren sidder lidt skævt, angående svømmerstanden altså, eller er der lige meget??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-02-04 15:12

Svømmerhuset skal sidde vandret mvh Sune

Accepteret svar
Fra : Caam2

Modtaget 60 point
Dato : 03-02-04 16:33

Min karburator hælder ca 30 til 40 grader, men har ingen problemer med den... Jeg gjorde det istarten, at jeg satte en alu plade imellem cylinderen og studsen, da jeg så dermed kunne dreje karburatoren nok til at den kunne sidde rigtigt.
Det virkede fint nok, men det bliver lidt træls at man skal bruge to pakninger hver gang men har haft karburatoren af. Jeg har kørt med "skæv" karburator de sidste mange uger og den køre fint nok.... Kører også Maxi med tun....
Ps: Man kan købe en studs, der er høj nok til at den ikke hælder så meget. (Karburatoren) Den du har er nok i rustfri.

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 03-02-04 19:48

ja man kan købe en hos cycle-tech.de der går ud i siden, er det en 20mm delorto kabu du køre med på et metrakit??

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 03-02-04 21:30

Jeps, det er bare 45 mm cylinder og ikke 47.
Studsen jeg tænker på, er en helt alm, men i alu og ikke i rustfri.
Jeg har ikke haft nogle problemer med svømmeren, så hvorfor skulle du få det ?
Du må jo bare prøve.... Jeg er spændt på at høre hvor stærkt den løber med en 47 cylinder....

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 03-02-04 21:31

Ps: Hvor har du købt den 47mm cylinder ? Jeg bliver jo lidt misundelig lige nu....

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 04-02-04 13:36

hos metrakit..... ja jeg håber den kommer op på den anden side af de 100

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 04-02-04 15:02

Det bliver vildt....

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 06-02-04 16:20

Ja men nu går det sku ikke så godt, selve cylinder er for lille til stemplet i bunden... tro i jeg kan få det byttet??

Godkendelse af svar
Fra : Orsted_banden

Dato : 27-03-04 07:50

Tak for svaret Caam2.

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 27-03-04 13:37

Det var så lidt...