/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
FP Express i win xp home hvordan
Fra : Surf
Vist : 489 gange
150 point
Dato : 07-04-02 17:57

da jeg hadvet win 98/me hadvet jeg FP Express som følgte med win 98 nu har jeg win xp home og den gamle win 98 er ikke på HD mere men kan det overhodvet lade sig gøre eller skal jeg bare købe FP 2002, jeg håber at der er nogen der ved det

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 160 point
Dato : 07-04-02 18:13

Du kan downloade FP Express på følgende adresse.
http://www.uct.ac.za/depts/its/webdesign/build/install.htm

m v h
Catbody

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 07-04-02 22:35

Kære catbody hvorfor i alverden vildleder du manden når den følger med windows Xp ??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-04-02 23:01

Til zonker
Jeg vil da meget gerne have at vide hvor Front Page ligger på Windows XP?
hvis du kan finde den er du meget dygtig jeg kan ikke.
PS-Læs lige Surf spørgsmål ordenlig-inden du udtaler hvad andre skal skrive
Brian

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 07-04-02 23:03

til zonker

han villedder mig ikke og FP Express følgte ikke med Windows xp home at du ved det
og vist den gør hvaddor et mappe ligge den så i

til catbody

jeg godkender dit svar men meget snart tror jeg købe jeg frontpage 2002
men tak for dit svar

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-04-02 08:54

den link du kom med er til den engske version af Frontpage Express kan du ikke gi mig et link til et dansk version af programmet

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 09-04-02 23:34

Hej surf
Prøv følgende link:
http://www.microsoft.com/windows/ie_intl/da/SyReq/default.htm

Der står noget om IE4.x samt FP Express.
Jeg har ikke selv prøvet at downloade det, men se om det virker.
mvh
Carbody

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 12-04-02 08:22

alle de stedcer jeg har været siger at hvis jeg skal købe 2002 så skal jeg købe kontoretpakken og ingen af dem hadvet 2000 version og de ku ikke få dem hjem
men jeg er henvist til et sted så jeg prøver at ringet der til ønsk mig held og lykke orv ja forresten jeg har fødseldag på søndag men det inteseret ikke jer vel nå jeg må smutter nu eller bliver der er indlæg rigtig meget langt bye bye