/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Half Life cd-key!!!!!!!!!!
Fra : jjhj
Vist : 759 gange
300 point
Dato : 03-02-04 14:40

Hai....

er der nogle der har et half life spil som de ikke bruger på nettet...
Jeg har nemlig downloadet et program, så jeg kan spille over nettet, men jeg mangler en cd key til half life, og der er ingen her i byen (slagelse) der har det...

Håber at i kan hjælpe mig....

Hilsen Jacob....

Jeg giver 300 point for en cd-key der virker...

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 03-02-04 14:42

Du skal da bare købe den. Den koster 100 kr i Bilka eller lign. Jeg tror ikke der er nogen der vil give der væk.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-02-04 14:47

ja offer da de 100kr det koster og spil lovligt cs og half life gennem steam..!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-02-04 14:49

hihi jeg har 3 cd-keys
Dem har jeg fået ved at købe en pakke med 4 i .. HL - CS - og 2 andre som jeg ikke bruger, så kan ikke huske dem, men den gav jeg 250 for.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 03-02-04 14:55

jeg ville nok vælge at spørge i en anden gruppe, end de herpå kandu.dk mulige grupper, og noget tyder jo på man godt kan finde et sted at downloade "ulovligt", så mon ikke også evnerne rækker til resten ....

2243 // claus

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 03-02-04 15:01

Jeg har været i Bilka o.l.... Men der er ingen der har det... de siger at det er for gammelt.....

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 03-02-04 15:05

jjhj.. gå ind i hvilken som helst computer butik de har HL eller CS til salg.. Hvor bor du sårn ca?? ved der er en del i Århus og omegn

Kommentar
Fra : jjhj

Dato : 03-02-04 15:07

Jeg bor i slagelse, jeg har været i EBGames, fona, merlin og el-giganten, men ingen har spillet!!!

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 03-02-04 15:12

øøhh det er vil næsten også ligegyldigt, du har det jo "næsten", prøv evt. at se dig lidt rundt omkring på nettet.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 03-02-04 15:14

Prøv evt. at se i "Den blå avis" www.dba.dk

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-02-04 15:57

gå ind på www.spilpriser.dk og søg på half life

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-02-04 08:44

2243 jeg ville personligt ikke købe et spil hvor man spiller med en unik cd-key over dba, hvem ved hvem han har afleveret sin cd-key til.

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 04-02-04 08:54

Zerg911 -> Hvis der er tale om den orginale cd + man + cd-key, kan jeg da ikke se noget problem

2243 // claus

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-02-04 09:06

Nej hvis den stadig er pakket ind i plastik er det fint, men ellers .. så kan han gi cd-key til mange af sine venner f.eks..

Kommentar
Fra : johnw

Dato : 04-02-04 09:21

Det kan give problemer, hvis han har givet cd-keyen til for mange. Det er ikke alle de opfører sig lige pænt på nettet, og det er der nogle spiladministratorer (tror jeg det hedder) der ikke vil finde sig i. De blokerer så den "uartige" spiller via hans cd-key. Så kan han ikke komme ind på serveren og spille, og det kan du måske heller ikke, hvis det er samme cd-key I bruger. Så brug den "hund" og få din egen helt personlige cd-key. Hilsen Johnw

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 04-02-04 09:23

Zerg911 -> Det er jo stadig ikke noget problem da du jo så er den nye ejer, og dermed får retigheden til at bruge det.
Det du mener er, af du heller ikke kan købe en brugt pc med software og div man + cd-key´s. hvis du fra sælger har fået kvitering for købet.
Man ejer som regel ikke softwaren men har fået en licens til at bruge det. Software cd evt. man og diverse installationskoder skal følges ad.

Software betalt og downloadet fra nettet, vil du modtage en instalations nøgle på nette, og andre steder får du muligheden direkte at installere online.

2243 // claus

ps. vi ved jo forresten slet ikke hviken version af half life der er tale om, mig bekendt er der flere forskellige, så det skulle undre mig meget om det er den samme cd-key der skal bruges.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-02-04 09:29

til dit ps... Samme cd-key til hver version af cs, har ingenting at sige om det er 1.0 1.3 1.5 eller 1.6 samme cd-key!

Selv om du har rettighederne til at bruge den half-life cd-key du lige har købt hos dba, kan en anden stadig godt have den, hvis han altså har fået den af vennen. Dvs når du så prøver at logge ind på en server skriver den bare til dig "Your CD-KEY is currently in use" - Så står man bare hvaaaad....

Accepteret svar
Fra : Kinajumjum

Modtaget 300 point
Dato : 04-02-04 09:43

Jeg bruger aldrig det spil alligevel.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 04-02-04 10:50

det spil er = Half-Life - CounterStrike - Day Of Defeat - Team Fortress osv. osv. Men ja hvis du alligevel ikke spille nogle af de spil mere så sker der vel ikke noget Medmindre han ikke er den eneste du har afleveret CD-KEYèn til

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 04-02-04 11:34

Lillebror har været igang, men har ingen internetforbindelse mere. Så han kan trygt hygge sig.

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 12-07-04 19:00

10000000000000000000000000 Tak for svaret Kinajumjum.