/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
JINENKAN NINJUTSU - NYT OM HOLDOPSTART
Fra : Shinden
Vist : 403 gange
20 point
Dato : 07-04-02 16:25

Hejsa alle

Jeg skriver lige for at fortælle om opstart af nyt hold indenfor JINENKAN NINJUTSU

Vi starter op Torsdag d. 16.05 kl 18-20
Herefter vil vi køre den ene uge Tirsdag – Torsdag 18 – 20
Og efterfølgende uge Tirsdag – Fredag 18 – 20 og således fremdeles.
Efter behov vil vi senere udvide træningstiden

I sommerperioden, så længe vejret er godt, vil vi træne udendørs
Når det bliver vinter har vi nogle gode solide lokaler at træne i.

Priser:
SOMMER: 70,- kr mdl. (som udelukkende går til lokaleopsparing til vintersæson, al undervisning
er på frivillig basis)
VINTER: 150,-kr mdl.

Vi optager max 12 elever på holdet(hvoraf vi allerede har 3 tilmeldte)

Årets tema vil være : Tanren (japansk for ”To forge Iron, to work out and forge ones spirit, body and technical ability”)

Vi lægger ud med basisteknikker fortrinsvin fra Koto ryu og Shinden fudo ryu.
Dette vil vi lave hver gang, hvorefter vi vil koncentrere os om Jinen ryu Biken Jutsu (sværd)
Og Jinen ryu tanto jutsu (kniv).
Herefter vil vil al efter indsats gå i gang med alle teknikkerne fra Gyokku ryu Daikentaijutsu og jutaijutsu

Vel mødt til en god men hård og hyggelig sæson.

Har du spørgsmål så ring eller mail på kontaktadr på vores primitive flyer her

http://www.at400.dk/ttf1571/fudoshin.htm

Anders

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 07-04-02 17:04

Hej

Er det et spørgsmål??

Hilsen
Croaks

Kommentar
Fra : Shinden

Dato : 07-04-02 19:31

Hej allesammen

Sorry er ny bruger

Undskyld mig alle de gange jeg har skrevet det samme, oss det jeg har skrevet.
Det er ikk god netetikette
Undskyld endnu en gang

Anders

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 08-04-02 08:50

Du kunne jo starte med at slette dit indlæg....

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 08-04-02 16:25

Hej Shinden

Det er bare okay!

Hilsen Croaks