/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GD87 og mms.
Fra : per.nielsen
Vist : 317 gange
120 point
Dato : 03-02-04 11:08

Jeg kan ikke sende mms fra min panasonic GD87, jeg har telmore og bruger deres indstillinger, men ved forsøg på afsendelse bliver jeg bedt om at tjekke indstillingerne. Jeg har forsøgt mig hos telmore-supporterne, men de yder ikke hjælp på telefoner og kan kun give mig de samme indstillinger som jeg i forvejen har indtastet og tjekket efter uden resultat. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad der er galt? Kan jeg evt. bruge andre instillinger end telmores (som jo så også må være tdc's.)?

Med venlig hilsen

Per

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 03-02-04 13:17

Du kan godt bruge TDCs opsætninger

Kommentar
Fra : per.nielsen

Dato : 04-02-04 11:08

Telmore og tdc's opsætning er den samme.