/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Varla, der ligger point til dig
Fra : maya123
Vist : 542 gange
1 point
Dato : 03-02-04 06:03

Der ligger point til dig under emnet kandu.dk ved ikke hvorfor jeg puttede den derind.
MVH maya
Svar lige her også, tak

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 03-02-04 08:09

Glemte at skrive:
Gider du lige at gå over i emnet: kandu.dk og hente flere point, bare skriv noget, så jeg kan lukke..............
mange hilsner fra maya

Accepteret svar
Fra : Varla

Modtaget 1 point
Dato : 03-02-04 09:18

Jeg takker for henvisningen.
Oplysninger om stednavne i Danmark trækker jeg fra mine hjemmegjorte excel-databaser.

http://www.varla.dk/Danmark%20Sognefind.zip

Jeg forsøger at opdatere Sognefind med mellemrum. Det er her jeg finder sognenavnene.

http://www.varla.dk/Danmark%20Landkort.zip

Landkort kan give dig koordinaterne hvor på Geodætisk Instituts andkort du kan finde de enkelte stednavne.

I begge tilfælde med alle mulige forbehold for eventuelle fejl. Det er derfor jeg hele tiden søger at forbedre dem.

MVH
Ejvind

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 03-02-04 09:20

Stavefjel er altid uvelkommen, men når man har for tralvt.
MVH
Varla

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 03-02-04 10:56

Tak for svaret Varla. Ja ja, jeg kender godt de stavefejl, jeg kalder dem slå-fejl, det
lyder lidt mere travlt................hhhmmmm ja
MVH maya