/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Cancer - hvilke hospitaler på sjælland e~
Fra : diveduck
Vist : 735 gange
200 point
Dato : 03-02-04 00:36

Min Mor (72år) har fået cancer og er nu blevet henvist fra Bispebjerg til Hillerød. Jeg kan se at de kun har en læge og en radiolog, det ser lige så sløjt ud for Helsingør.
Hendes cancer er mave, tarm og måske også lever. - det tog dem 2 år at finde ud af det.
Har nogen kendskab til kvalitetet/dygtigheden af lægerne på diverse hospitaler.
Hvilket hospital er at foretrække, her tænkes såvel offentligt som private.
Jeg vil også være glad for erfaringer. ( jeg har været Kræftens bekæmpelses ( www.cancer.dk) side igennem samt www.iom.dk)
Hilsen

Søren

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 03-02-04 00:43

>diveduck

Uden at skulle gøre mig skråsikkert klog på dit spørgsmål,, vil jeg mene, at KAS - Herlev har rimelige forhold. Det gælder både kurativt samt palliativ behandling. Det kan lyde hårdt at spørge dig, om din mor formodes at kunne helbredes.... men hvis der er tale om palliativ behandling, har jeg erfaring fra Kas Herlevs behandling af en mine gode venner, som desværre ikke er mere.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : jettelund

Dato : 22-02-04 12:43

hej
Jeg vil også anbefale Herlev Sygehus til den slags kræft. Jeg ved at de der benytter den nye metode hvor de opvarmer svulsten indefra op til 60 G. det ødelægger cancercellerne. Pøj og de bedste ønsker for din mor.

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 01-11-06 11:25

Læge Hans Jørgen Abildgaard
og han kolleger
kan supplere behandlingen og i bedste fald helbrede.
De har reddet mange liv.

Det koster noget, men han er mere end rimelig.

Varme tanker og
venlig hilsen
Scarlet