/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Menu i bunden af explore
Fra : haeggelin
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 02-02-04 23:45

Hvor kommer denne 'nye menu linje' i bunden/nederest fra og hvad bruges den til, sker der nogen registering af hvad man bruger den til og hvis af hvem?.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 02-02-04 23:47

Har du et screenshot af den

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 02-02-04 23:51

hvor dan sætter jeg et screenshot ind, har prøvet og trykke på [print screen] men ved ikke hvordan jeg sætter det ind

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 60 point
Dato : 02-02-04 23:54

så åbner du powerpoint eller word og trykker paste/sæt ind.

så sender du det til arlet @ mail . dk
så kigger jeg på det

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 02-02-04 23:55

Er der nogen der vil fortælle hvordan man laver et kopi af mit skærmbilled, så det kan kopi'eres til at vises her.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 02-02-04 23:56

Det kan du ikke. send det til mig. hvis jeg ikke kan løse det, kan jeg lægge billedet op på min side, så man kan se det

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 02-02-04 23:57

Overstående spørgsmål [screen insat} er et tillægs spørgsmål og vil også få 50 point fra mig, da jeg meget gerne vil vide det også.

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 00:03

Hej arlet, det prøver jeg lige og ser om det virker og hvis sender jeg det så, men jeg er lidt itvivl om jeg så kan have 'kandu' åben skal det jeg vil 'sende være første skærmbilled

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-02-04 00:05

Her kan du finde et lille program der altid kan lave et skærmbillede
http://www.analogx.com/contents/download/system/capture.htm

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-02-04 00:08

Ja, det er lige meget om kandu er åben eller ej, bare du kan se den menu linje. så trykker du printscreen og går ind i programmer og trykker sæt ind

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 00:09

Hrj arlet har nu sendt til dig men en anden gang så undlad lige mellemrum i din mail- adr.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-02-04 00:12

nej, det vil jeg ikke. Internettet er fyldt med søgerobotter, der leder efter mailadresser, de kan sende spam til og det er jeg ikke interesseret i. Derfor bliver den altid skrevet med mellemrum

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-02-04 00:14

Har stadig ikke modtaget nogen mail fra dig. Prøv igen

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 00:16

Jeg kan ikke få dit forslag til at virke, men jeg prøver lige igen

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 00:20

har lige sende fra word håber det virker nu

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 03-02-04 00:21

tryk på printscreen åben paint under rediger trykker du på sæt ind gæm billdet send det pr mail

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 00:21

og tak for det med mel lem rum, det vidste jeg ikke

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 00:25

til arlet har du modtaget skærm billed ?

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-02-04 00:35

nej, ikke endnu

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 00:45

Hej poul_from, jeg har ikke brugt paint i mange år, viste ikke det stadig er med i xp, men det er den, det vil så lige prøve, og hvis jeg får det til at virke sender jeg det.
Men jeg kan heldigivis ikke få den underste menulinje frem nu når jeg går til TV2 hvor den startede med at komme, måske kan arlat sende den vidre men han svare ikke mere?

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 03-02-04 00:50

min mail er info @ p-nissen . dk

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 00:52

til poul_hellig jegf vender tilbage imorgen har lige dit forslag med paint og så sendt til mig selv og så for du point hvis det har virkey V.H. Haeggelin

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 03-02-04 00:54

ok

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-02-04 00:54

Jeg er her stadig og modtager mails fra alle andre, så prøv igen

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 03-02-04 07:03

Hvilken menubar snakker vi om er det den der nye med bl.a. smiley´s?
Det vil jo være muligt at gå ind i tilføj/fjern programmer og fjerne den hvis du ved hvad du gør

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-02-04 19:10

det er office menulinie. højreklik på iconet ude i højre side, der kan du fjerne den

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 03-02-04 19:12

Her er den lagt op : http://www.arlet.dk/menulinie.jpg

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 21:20

hej Arlet, jeg kan se du endelig har få et kopi af og som alle forhåbenlig kan se er det da jeg var på TV2 at den omtalte menu i bunden kom frem, men jeg har ikke mødt den andre steder inu, men er stadig itvivl om hvad den laver.
Jeg vil nu gerne belønne 'arlet' for hans råd og oplysning om mellemrum i e-mail her på siden. tak

Godkendelse af svar
Fra : haeggelin

Dato : 03-02-04 21:22

Tak for svaret arlet, og især det om mail mel-lem-rum V.H. haeggelin