/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til sfl17
Fra : bentjuul
Vist : 370 gange
50 point
Dato : 02-02-04 23:31

Jeg var så heldig at skulle give dig stjerner for dit tips til hjemmesider. Du kan næsten regne ud hvor mange stjerner du fik da tipset omhandlede toiletsæder.
Det midste man kan gøre er at sætte sine tips på den rigtige kategori, så vi der ikke abonnerer på toiletsæder, men på hjemmesider, undgår unødige meddelelser om nye tips.

bentjuul

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 02-02-04 23:50

Jeg ved ikke om det er anstrengende at tisse med en hånd - men jeg ved, at det ikke er særlig anstrengende at slette en mail

Frida.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-04 00:11

Ja nu fik jeg samme ære, men jeg er så doven at jeg ikke abonnerer på andet end de ting hvor jeg så utidigt blander mig, og du fik en stjerne sfl17,ikke fordi tippet var nogen stjerner værd, men fordi du gad forsøge at berige os andre med dine problemløsninger og jeg kan da godt se at hvis man skal bruge den ene hånd for at den ikke smutter ind igen og den anden til at styre så er det rart at have sådan nogle bamse-dugklemmer med i lommen, men kunne du ikke sætte en klemme på så sjoveren blev holdt fast til gylpen og så styre både låg og brædt med de to frie hænder.
Ja jeg bliver faktisk mere og mere glad for dit tip for det fortæller at problemerne i verdenslet ikke er så store endda.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-04 00:35

-> Frida selvfølgelig kan man bare slette dem, men ofte opdager man først hvad de indeholder når man åbner dem. Man er vel nysgerrig !!!

-> Bjarne Jeg abonnerer også kun på det der interesserer mig bl.a. hjemmesider, men selvfølgelig kan man sige at det er en side af hjemmet men det er nu ikke normalt det jeg forstår ved hjemmesider??
Så mener jeg ikke man skal have en stjerne for som du skriver " fordi du gad forsøge at berige os andre med dine problemløsninger", med den betragtning undergraver du ideen med tips.
Men nu skal jeg lige ud og *****

bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-04 00:41

Enhver mand kan jo så håbe på at få klemmerne sat fast i tide, så han ikke t..... i bukserne.

Spøg til side. Enhver kan jo komme til at skrive i en forkert kategori, slf17 er da ikke den første.

ans

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-04 00:47

...velkommen tilbage bentjuul.
Ved du hvad ironi er for noget. Det er jo ironisk nok det du lige har læst, og jeg tvivler på at jeg undergraver noget som helst. Jeg skrev et tips om et irriterende teknisk problem med trpdløst tastatur vel vidende at mange kendte problemet, men jeg fik også kun 1½ stjerne, men lige efter kom der tips om hjemmesider med spil og alt mulig junk de fik 3. Hvorfor skrive et tips som enhver nogenlunde habil surfer selv støder på, og jeg giver dig helt ret med kategorierne, men det er jo desværre ikke kun i tips der bliver sjusket. Du kan finde InternetExplorer spørgsmål under filosofi så det ender med at man alene orienterer sig under sidste 25 hvilket jo ikke er meget værd hvis man ikke kigger på Kandu hver dag.
Pyt med det, der er alligevel masser af mennesker der sidder her og bruger masser af tid på mærkelige spørgsmål som aldrig bliver lukket og det bare for at een person kan vinde noget elektronisk grej en gang om måneden, men det er da meget sjovt og meget lærerigt på mange områder.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-04 01:05

Bjarne - du du peger lige netop på problemerne (det ender med at du får pointet hvis sfl17 ikke kommer på banen), derfor skal vi også medvirke til at gøre det bedre. Det kan vi kun ved at diskuttere det. Så ved jeg godt at der har været talt meget om dette med tips, pointjagt osv tidligere, men det er lige aktuelt.

bentjuul

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-02-04 07:45

Nu da Bjarne taler om at "sjoveren" kan smutte indenfor igen.....undrer jeg mig oprigtig over, hvordan ham her ordner den sag?
Ja for hvor skal klemmen sidde?
http://leech.dk/bubblegum.php/womansnightmare.jpg

Frida...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-04 10:54

Ja nu er et LILLE problem ved at blive et STORT problem

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-04 11:07

Der røg klemmen !

bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 11:54

Nu skal i være søde ved sfl17

sfl17 har kun været her siden 16.12.2003, men er da kommet med relevante og seriøse spørgsmål. sfl17 har på alle måder 'opført' sig ordentligt her på boardet og mon ikke alle da vi var 'nye' har lavet en eller anden svipser?

En ting er at gøre sfl17 opmærksom på den uhensigtsmæssige plasering af tip'et, noget andet ligefrem at oprette en tråd for at gøre nar af sfl17. Dét ka' I sgu ikke være bekendt.

bentjuul -> Du kunne da bare lige have ladet en kommentar falde i en tråd hvor sfl17 deltager med en pæn henvisning til en tråd der forklarer tingenes sammenhæng her på kandu.dk. Det står mig bekendt ingen steder i : 'Kom godt igang' at man SKAL give et tip i den 'rigtige' kategori?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-04 12:34

->molokyle Ja, hvad skal vi med kategorier? Men der er da ingen der gør nar, med mindre at man tilfældig ligner Frida's link !
Havde du læst overskriften så var det rent faktisk en tråd til sfl17, at han ikke deltager endnu kan jeg ikke gøre noget ved, men du er da meget velkommen med dine kommentarer også.

bentjuul

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 03-02-04 13:08

Ok. jeg prøver at finde sfl17 og gør opmærksom på dit smalltalk spørgsmål

Jeg mener : Det er jo ikke sikkert fjl17 abonnerer ensige aner, hvad smalltalk er for noget? Det kunne jo ligeså godt være det objekt-orienterde programmeringssprog Smalltalk (..for øvrigt det første af slagsen ) det handlede om og det har sfl17 måske ikke lige mod på at deltage i?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-04 13:27

->molokyle Tak skal du have. Vil sfl17 ikke deltage med et enkelt indlæg er der jo ikke noget at gøre ved det.

bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 13:33

bentjuul -> Nu har jeg lagt et link til sfl17. Lad du tråden stå åben til imorgen, så har sfl17 en chance for at kommentere på det. Sfl17 dumper måske først forbi iaften

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-04 18:37

Molo>>> Hvis du var kommet med det tip havde det været meget sjovere så skulle vi nok have set mobning.
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 19:05

[hør] BjarneD -> Ja, ..og så havde I fået svar på tiltale

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-02-04 19:11

Sikkert

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 19:13

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-04 19:29

>bentjuul
Det kan jo ske at en bruger kommer til at stille et spørgsmål/tip i en forkert kategori. Det er da til at bære over med.
Værre synes jeg det er, at en bruger på kandu kan "komme" til at offentligøre en anden brugers adresse/tlf. nr. eller e-mail adresse.
Lad dog slf17 lære kandu at kende.
ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-02-04 19:30

Jeg synes faktisk, at sfl17 skulle ha' haft flere ***** for sit tip. Se nu bare her, hvordan nogle mænd er særlig pligtopfyldende overfor regler sat af kvinder
http://leech.dk/bubblegum.php/cant_teach_men.jpg

Frida.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-02-04 19:36

Og jeg syns' det er værre at NOGLE brugere tværer rundt i andres fadæser
Især når det indeholder private oplysninger......Man fristes til at tro det er for at ribbe op i DISSE oplysninger

Frida.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 19:40

fridaflip ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-02-04 19:50

>Molo ????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-04 19:56

Hej igen ans
Det med den forkerte kategori har du skrevet en gang før og den er feset ind, men det havde du måske glemt? Resten ved jeg hvad du mener !
Men det har da givet et par morsomme links fra Frida.

bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-02-04 19:57

rettelse: Resten ved jeg ikke hvad du mener !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-02-04 19:59

fridaflip -> Ja, det er mig !

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 04-02-04 00:14

molokyle -> Tak for hjælpen det var forsøget værd, men jeg kan egentligt godt forstå at sfl17 ikke vil deltage, jeg får hilst på ham ved en anden lejlighed, så han får chancen for at give mig igen. Så jeg lukker spørgsmålet.

bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-02-04 09:22

Lige nu kan du finde sfl17 her : http://www.kandu.dk/dk/spg/32015

</MOLOKYLE>